29; 'özel bölüm'

5.5K 452 129
                                    

UPUZUN YILLAR SONRA

Yemek masası hazırlanmıştı ve bizi bekliyorlardı, Taehyung'un koluna girip ilerlemeye başladım.

Geldiğimizde ise kızım ve oğlumun bizi ayakta beklediğini görünce elimle oturmalarına dair bir işaret yaptım. Taehyung'la karşılıklı oturunca da yemeye başladık.

Uzun bir zaman geçmişti ve artık yüzlerimize kırışıklar hakimdi. Bu kırışıklara rağmen Taehyung asla yakışıklılığından bir şey kaybetmemişti. Onun nasıl hala bu kadar güzel olduğuna inanamıyordum. Tapıyordum ona.

Derin bir nefes aldı Taehyung ve bana göz kırptı.

"seninle bir şey konuşmam gerek, meleğim." dediğinde Fiona'ya karşı, kaşığı bırakıp dinlemeye koyuldum.

"dinliyorum sizi, babacığım." dedi ve ağzını peçeteyle temizledi.

"yeterince büyüdüğünü ve beni anlayabileceğini düşünüyorum." dedi ve tepkimi ölçmek için bana baktı. Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum ben de.

"senin Swarshok Kralı ile evlenmeni istiyorum." dediğinde içiyor olduğum su boğazımda takılı kalmıştı. Bana gençliğimde yapılanın aynısını yapıyordu. Tavana baktım ve öksürüğümün geçmesini bekledim.

"ama baba.. o kral çok yaşlı değil mi?" deyip araya katılan küçük Luke bana abimi hatırlatıyordu. Henüz on iki yaşındaydı ve ablasını korumaya kalkışmıştı bile şimdiden.

"biliyorum, prensim ama bu ülkemizin geleceği için gerekli." deyip Fiona'ya döndü. Fiona'nın gözleri dolu dolu olmuştu ve kendini zor tutuyordu, anlayabiliyordum.

Biliyordum, Taehyung şaka yapıyordu.

Sandalyesinden kalktı ve Fiona'ya sarıldı. "ağlama meleğim, sadece şaka yapıyordum." dedi ve bana döndü.

"Ya, Taehyung!" dedim kaşlarım çatılmış bir şekilde.

"yüreğime indirecektin." dediğim sıra o kalın ve muhteşem sesiyle gülmeye başladı.

"sadece anıyı hatırlatmak istedim. Merak etme meleğim, seni asla istemediğin biriyle evlendirmeye çalışmam."

"yah, baba korkuttunuz beni!"

Taehyung böyleydi işte, tek kelimeyle mükemmel. Onunla tanışıp yeni bir hayata başlayabilme fırsatına eriştiğim için şanslı bir insandım.

Miseilan Krallığı'nın beşinci kralı olan Taehyung Krallığa en parlak dönemini yaşattı. Onun zamanında sınırlar en geniş sınırlara ulaştı ve hazinesi dolup taştı. Rhaim gibi güçlü bir krallığı da bünyesine kattı. Bunların hepsini tahtta kaldığı kırk yılda yaptı. Ondan sonra kral olan oğlu Luke da babasının izinden gitti, krallığa ikinci parlak dönemini yaşattı.

 Ondan sonra kral olan oğlu Luke da babasının izinden gitti, krallığa ikinci parlak dönemini yaşattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




kendinize çok iyi bakıın~

princess ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin