21; 'sevgili'

6.6K 602 192
                                    

Nefessiz kaldığımda geri çekildim. Kapalı olan gözlerimi açmak istiyordum ama bir yandan da açmak istemiyordum. Nihayet o gücü kendimde buldum ve açtım. Taehyung da bana bakıyordu.

"beni öptün..." dedi işaret parmağını dudaklarında gezdirirken. "şimdi benim şey demem gerekiyor." dedi ve düşünüyormuş gibi yapmaya başladı.

"benden izinsiz bana dokundun bunun cezası-" dediğinde susturmak adına tekrar dudağını öptüm ve öylece bekledim. Gülümsüyordu. O ise elini belime attı ve beni kendisine çekip dudaklarımı öpmeye başladı.

Tanrım, dileğim gerçekleşiyordu!

Ellerimi saçlarına çıkardım ve oynamaya başladım. Onun elleri ise arsızca belimde dolaşıyordu. Alt dudağımı ısırdığında inlemiştim. Bu inlememle daha hızlı ve sert öpmeye başlamıştı.

Nihayet nefessiz kaldığımızda tekrar geri çekildik.

"tanrım!" diye bağıran Hazel'e döndüm. "ah tanrım sanırım lanetleneceğiz! Ortalık yerde sevişiyorlar!" dedi ve elini gözlerine götürdü ve kapattı. Bir iki adım ilerledikten sonra bir yere çarptığında inledi. Taehyung ise o muhteşem kalın sesiyle -daha başka nasıl dibim düşebilirdi- kahkaha atmaya başlamıştı. Ondan uzaklaştım ve Hazel'in yanına gidip ona yardım ettim.

"iyi misin?" dediğimde göz kırptı sonrasında da bağırmaya başlamıştı.

"lanetlendik!"

Taehyung hala gülmeye devam ediyordu.

"hayır, bu aptallığın yüzünden başına geldi." demişti.

Hazel homurdanıp odasına girdiğinde ikimiz yalnız kalmıştık Taehyung ile. Üstüne baktım ıslanmıştı. Vücuduna yapışmıştı ve bütün hattını belli ediyordu. Çok seksiydi.

Gülmeye başlamıştım.

"neye gülüyorsun?" dediğinde ıslanan gömleğini işaret etmiştim. "özür dilerim kardeşin yüzünden ıslandı." dediğimde kaşlarını çatmıştı.

"küvette saklanma fikri Hazel'e mi aitti?" dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.

"aptal ama kafası çalışıyor." dediğinde eş zamanlı olarak Hazel'in sesi yankılandı ortamda.

"duyuyorum abi!" Taehyung bana göz kırpmıştı.

Tanrım o an öleceğimi sanmıştım!

"üstünü değiştir hasta olmanı istemiyorum." dediğimde dudağıma öpücük kondurup geri çekildi.

"buna değdi ayrıca asıl senin değiştirmen gerekiyor, benden daha fazla ıslanmışsın."

"gidiyorum." deyip arkamı döndüğümde "yardıma ihtiyacın varsa yardım edebilirim." dediğinde yapmacık bir kızgın yüz ifadesi takındım yüzüme.

"sapıklaşmayın rica ediyorum." bana intikamını anlattığı zamanki repliğimi taklit edip odama girmiştim.

Tanrım, ben ve Taehyung sevgiliydik!

...

Uzun ve kemikli parmaklarıyla elimi yakaladı ve ilerlemeye başladık. Dış kapıdan dışarıya çıktığımızda istemsizce birileri görecek diye korkuya kapılmıştım. Bu sonum olurdu. Ayrıca Taehyung'a yeni kavuşmuşken kaybetmek istemiyordum.

"nereye gidiyoruz?" dediğimde "göreceksin, sabret biraz." demişti.

Papatyaların olduğu bir yere gelmiştik bir süre sonra.

Papatyaları çok severdim! Taehyung'a döndüm. Yere oturdu ve beni de yanına çekti. Birçok papatyayı koparıp bir şeyler yapmaya başladı. Taç yapıyordu sanırım.

"sen," dedim. "biliyor muydun papatyaları sevdiğimi?"

"hazel söyledi."

Kaşlarımı çattım. "hazel mi söyledi? Sana aşık olduğumu da söyledi mi peki?" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "sakın ona kızma ama. Bunları ben istedim ondan."

"iyi de neden?"

İşini bitirdiğinde bana döndü ve tacı başıma taktı.

"çünkü sana karşı boş değildim."

bir dakika kim seksi sesli taehyung hem hoşlanıyordun hem üzerim mi dedin seni şrfz

otuzuncu bölümde final yapmayı düşünüyorum belki de daha yakın bilemeyeceğim :/

yeni bölüm için 120 oy

princess ⚘ kim taehyung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin