2. Kapitola

1.2K 107 7
                                    

OSWIN DALENAU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OSWIN DALENAU

Celú noc sledovala Rewondala, ktorý pokojne spal. Počas posledných dní si Oswin nemohla vôbec oddýchnuť. Stále musela myslieť na súrodencov, ktorí boli už tak dlho preč. Postavila sa na nohy a išla sa na chvíľku poprechádzať, pretože sa chcela nadýchať čerstvého vzduchu. Bolo to klamstvo, klamala samú seba. Veľmi dobre vedela, že vyzerá do diaľky, či neuvidí blížiacu sa skupinu. Každý deň na tom mieste stávala a očakávala ich. Alexandrovi sa to prestalo páčiť. Počula, ako si šušká s Tristanom, že to nie je zdravé a čo urobí ak sa náhodou jej súrodenci nevrátia. Mala predsa lepší sluch ako oni dvaja. Netušili to? Zachvela sa. Čo by naozaj urobila, keby sa nevrátili? Domov sa vrátiť už viac nechcela. Nič a nikto by ju nemohol donútiť, aby vstúpila na pôdu Dariny, na ktorej si toľko toho vytrpela. Pokiaľ sa zunuje Rewondalovi, netušila kam by išla. Dokázala bojovať, no kto by chcel prijať bojovníčku, ktorá sa mení na príšeru? Jej život bol zničený. Bez Losiely alebo Ewordia to už nemalo zmysel.

„Stále tu stojíš?" Zacítila ruky, ktoré ju odzadu objali. Alexander ju chytil za brucho a položil si hlavu na jej rameno. Nadýchol sa jej vône. Oswin to prišlo roztomilé, ešte nikdy nemala s niekým taký vzťah ako s ním. Musel sa zobudiť krátko po tom, čo od neho odišla.

„Spal si a nemám čo iné robiť," odvetila mu a otočila sa, aby sa na neho mohla pozrieť. Oswin si uvedomovala, že bola jedna z najkrajších žien, ktoré chodili po zemi. Jej krása však nebola skutočná. Predtým vyzerala inak. Mala ako jej sestry ryšavé vlasy a zelené oči. Po tom, čo vstúpila do Luxanského kráľovstva, získala blonďavé vlasy a modré oči – orámované strieborným prúžkom. Jej črty sa vyhladili a zmenili. Bola krásna, pretože bola dielom mágie – zmeny. Zatiaľ čo muž, ktorý pred ňou stál, bol prenádherný od narodenia. Jeho férske a anjelské črty sa zmiešali a vytvorili niečo nadpozemské. Rewondale si veľmi dobre uvedomoval, že je výnimočný. Prečo sa teda na ňu pozeral s láskou v očiach? Bola obyčajná podvodníčka. Vedela, že Losiela sa mu nezapáčila natoľko, aby sa o ňu zaujímal.

Oswin sa vo vnútri desila, že mágia, ktorá ju robila nádhernou raz pominie. Bude ju Alexander milovať aj v deň, keď bude znova obyčajná? Príliš tomu neverila. Trhalo jej srdce, keď si sama musela pripustiť, že tento muž sa nezamiloval do jej duše. Kto by ju aj dokázal milovať? Keď niečo povedala bolo to nezaujímavé. Zväčša jej prepínalo a kričala, aby hlasy v jej hlave utíchli. Bola polámaná bábika. Rewondale sa zamiloval do jej krásy, ktorá však nemusela byť večná.

„Čo ťa trápi?" spýtal sa jej, keď si všimol, že je zarmútená. Oswin sa prestala na neho pozerať. Keď si dovolila na Rewondala hľadieť, bolelo to. Tá neistota zožierala cele jej vnútro.

„Nič, len chcem, aby sa vrátili domov," zašepkala a párkrát zažmurkala, aby nevyronila slzy. Nebolo to skutočné! Pripomínala si to. Nemohla myslieť na lásku. Ako luxanská strážkyňa zložila sľub, že nikdy nebude milovať muža. Zachvela sa a on ju znova pevne objal. Pobozkal ju na temeno hlavy a potichu sa zasmial.

Freoský a temný princ✔Where stories live. Discover now