LOSIELA DALENAU
Ako prvá som vošla do komnaty, ktorá patrila mne a Jaredovi. Poľahky som vystopovala miesto, na ktorom sa s Natom nachádzali. Ich spoločne pachy sa miešali a vytvárali zvláštnu vôňu. Reilan sa mračil – stále. Ešte ho to neprešlo. Nahlas som si povzdychla a rozrazila som dvere. Aspoň, že v komnate bolo teplo a ja som sa mohla aspoň trošku zohriať.
Prvý sa na mňa otočil Nate. Zbadala som v jeho očiach záujem, ktorý sa však veľmi rýchlo vytratil. Nebodaj očakával, že za nimi príde niekto iný? Aj Nate musel na takomto mieste trpieť. Jeho oči sa rýchlo pozreli na Reilana a skúmal ho. Náhle sa postavil na nohy. „Princ," sklonil pred ním hlavou. Reilan prešiel okolo mňa a postavil sa ku kamarátovi. Snažila som sa nevšímať si ich pobavené pohľady, ktoré si medzi sebou vymenili. Avšak aj tak ma dokázali zneistiť.
Jared sedel za stolom, na ktorom mal kopec papierov. Zamieril som za ním a oprela som sa o roh jeho stola. „Nejaké dôležité správy?" spýtala som sa ho chrapľavým hlasom. Odmietala som sa mu pozrieť do očí, len som hľadela na listy, ktoré mal rozložené. Pre božieho anjela, kedy som sa stala takou zbabelou? Bol to predsa muž, s ktorým som čelila smrti. Zdvihla som pohľad a usmiala som sa na neho. Prekvapene naklonil hlavu a nadvihol jedno obočie. Chcela som mu tým hlúpym úsmevom dokázať, že je všetko v poriadku. Nič sa medzi nami nezmenilo.
„Elfi sú čím ďalej tým viac nepokojní. Sú s nami v otvorenom konflikte, ktorý by sa mohol skončiť veľmi špatne. Potrebujeme viac, ako kedykoľvek predtým, na našu stranu upírov a dokonca si aj myslím, že Robert povolá čarodejníkov. Musíme odložiť náš plán, pokým sa táto situácia nevyrieši. Keby sme sa pokúsili oslabiť korunu, tak by to pre férov mohlo skončiť veľmi špatne," vysvetľoval pokojným hlasom a absolútne ignoroval dvoch anjelov, ktorí boli za mnou. Prikývla som. Nikdy ma politika nezaujímala, no bola som rada, že už so mnou vo svojich plánoch počítal. Nechcela som ho sklamať.
„Myslíš si, že by mohli zaútočiť na sídlo?" položila so mu pre mňa mimoriadne dôležitú otázku, pretože v sídle zostala Oswin. Šepkala som si v mysli, že predsa Alexander sa o ňu postará. Nedovolí, aby jej banda elfou, ktorí chcú zrazu zmeniť svet, niečo spravila.
„Raz áno. Práve teraz však na to nie sú pripravení. Ich vojsko nevytiahlo. Dal som ich sledovať skupinkou mužov, pretože Roberta niečo také ani len nenapadlo."
„Maevela povedala, že dnes príde na bál."
„Viem. Spočiatku som si myslel, že by to bol ten správny moment, aby sme sa ho konečne zbavili. Lenže, nemôžem práve nechať Freos v občianskej vojne, keď nám hrozí nejaká iná. Musíme byť silní," odvetil mi. Chápala som tomu čo mi vysvetľoval. „Čo mám pre teba spraviť, Losielka?" dodal, keď som len tak na neho hľadela a snažila som sa nájsť tie správne slová, ktorými by som mala začať. Pozerala som sa na jeho krásnu tvár.
YOU ARE READING
Freoský a temný princ✔
Fantasy„Neprestala ťa milovať, Reilan. Som si istý, že ani neprestane. Lenže ľúbi aj mňa a ja sa jej neplánujem vzdať. Bol som veľakrát sebecký, no už taký nemôžem byť. Nebudem ju nútiť, aby si znova rozlomila srdce na dve polky," princ Jared. Losiele Dal...