LOSIELA DALENAU
S Maevelou sme meškali na bál už viac ako polhodinu. Nevedela som červenovlasej princeznej vyhovoriť, jej príliš odhaľujúci oblečok, ktorý mi odhaľoval brucho. Musela som uznať, že ten biely kostým bol mimoriadne pekný a štíhlej Maevele sa naozaj hodil. Lenže ja som neplánovala ukazovať upírom, že som v pokročilom štádiu tehotenstva. Rovnako som si myslela, že by ma Jared s Reilanom prizabili, keby som prišla v niečom takomto. Preto sa nám podarilo dať dokopy biely kostým, s úzkym vrškom a širokou sukňou. Boli to šikovné šaty, v ktorých som si mohla poschovávať aj zbrane. Dovolila som Maevele, aby mi lepšie natočila vlasy a zvýraznila mi oči. „Krása je naša zbraň, Losiela. Muži majú svoje svaly, my máme peknú tváričku," povedala mi, keď som ju obvinila, že to už príliš preháňať.
„Inak, kam si schovala Ewordia?" spýtala sa ma Maevela.
„Poslala som ho strážiť elfské kráľovstvo, aspoň na túto noc. Teda vlastne Jared ho poslal, aby nepojal podozrenie," odpovedala som jej, keď sme spolu kráčali smerom za hudbou a do veľkej siene. Pred ňou už čakala skupinka troch postávajúcich vysokých mužov, ktorá mala na hlavách čierne kapucne a telá zahalené v plášťoch. Siahali im až po zem. Vedela som si predstaviť, koľko zbraní si musel aj Jared schovať. Boli to oni. Spoznala by som ich kdekoľvek.
Nate si ako prvý všimol, že prichádzame. Natočil sa a pošepkal chlapom, aby sa otočili. Reilan s Jaredom sa automaticky na mňa pozreli a obaja sa usmiali. Zamračila som sa. Prekvapilo ma, že temný princ má obe obočia a vyzerá svetovo. Špatná brada zmizla z jeho tváre, zostalo len strnisko, ktoré nosieval aj môj blondiak. Obaja vyzerali vedľa seba dokonale. Vždy som si myslela, že Jared je stelesnenie svetla a Reilan temnoty. Ich modré oči žiarili a badala som v nich iskričky. Neušlo mi, že Jared požičal obom oblečenie. Reilan mal na sebe oblečené jeho veci.
Pristúpila som až ku ním a Maevela sa automaticky postavila k Natovi. Niečo mu zamumlala, avšak nerozumela som jej, pretože som sa sústredila na mojich dvoch princov. Zjazvený bojovník a princezná sa uchopili za ruku a spoločne vošli dnu. Zostala som pred nimi stáť. Teda Maevela mi to vôbec neuľahčila. S ktorým som mala vojsť dnu? Chlapi sa rozhodli vyriešiť tento problém za mňa. Jared sa postavil po mojom pravom boku a Reilan po tom ľavom. Obaja mi naraz ponúkli ramená a ja som ich vďačne prijala. Vošli sme do miestnosti spoločne a okamžite sme začali pútať pozornosť. Nadýchla som sa. Naše pachy sa miešali. Možno bolo múdre, že Reilan mal na sebe Jaredove oblečenie. Ani jeden z nich si nedal dole kapucňu.
„Pozrite sa doprava úplne na koniec miestnosti," zavelil nám Jared a ja som ho poslúchla. Zbadala som Roberta, ktorý sa práve rozprával s vládcom upírov, ktorý sa rovnako volal Jared. Zachvela som sa a pevnejšie som uchopila Jaredovu ruku. Vedela som však, že môj bojový partner dneska nič nepodnikne. No Reilan sa tváril zmätene, vôbec netušil o čo nám ide.
Spoločne sme si vyhliadli miesta na sedenie medzi ďalšími freoskými vrahmi. Jared s Reilanom si dali dole plášte. Prekvapil ma Reilanov účes, ktorý vyzeral rovnako ako jeho. O čo mu dopekla išlo? „Hlavne nevyveď žiadnu hlúposť!" strhla som sa, keď sa za mojím chrbtom ozval dobre známy hlas. Otočila som sa a zbadala som generála Freoskej armády Tristana, ktorý si položil ruku na Jaredove rameno a falošne sa usmial.
YOU ARE READING
Freoský a temný princ✔
Fantasy„Neprestala ťa milovať, Reilan. Som si istý, že ani neprestane. Lenže ľúbi aj mňa a ja sa jej neplánujem vzdať. Bol som veľakrát sebecký, no už taký nemôžem byť. Nebudem ju nútiť, aby si znova rozlomila srdce na dve polky," princ Jared. Losiele Dal...