7. Kapitola

984 107 5
                                    

LOSIELA DALENAU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LOSIELA DALENAU

Vycúvala som z toho. Jaredovi sa podarilo nájsť čarodejníka, ktorý by ma spojil s Reilanom. V tej chvíli som to nemohla spraviť. Čo by som povedala mužovi, ktorého som stále milovala? Veľmi dobre som tušila, že by sa mi zlomil hlas a rozplakala by som sa. Nedokázala som Reilana odohnať. Bola som silná. Už viac mi nezáležalo na anjelskej duši. Musela som rýchlo dospieť, aby som sa mohla postarať o svojich milovaných, no niečo takéto som nezvládla. Pozrela som sa do očí môjho bojového partnera a len som pokrútila hlavou. Jared vyčítal z môjho pohľadu, že to nespravím.

V ten večer som sa hanbila ako pes. Vyhýbala som sa mu, pretože som netušila, ako sa mu pozriem do očí. Nemala som právo na to, aby som rovnako milovala dvoch mužov. Vedela som, že Jaredovi som ubližovala a nepáčila sa mu myšlienka, že sa s niekým delí o moje srdce. Bola som slabučká, láska ma ovládala.

On si ma našiel. Ľahol si do mojej postele a objal ma, ako keby sa ani nič nestalo. V tej chvíli ma vyzval, aby som mu povedala viac o Reilanovi. Nepáčilo sa mi to. Prečo by som mu mala spôsobovať bolesť? On na tom trval. Vysvetlila som mu, že som sa ho spočiatku desila ako ostatní. Vysvetlila som mu, že iba on jediný pochopil moju prázdnotu, ktorá ma začala pohlcovať keď všetci odišli. Pomohol mi prekonať žiaľ nad stratou Melissy a dal mi znova dôvod žiť. Taká bola naša láska. Nútila nás, aby sme pokračovali vo svojich životoch. Ja som jeho prebrala po osemsto rokoch živorenia. On mi zase stál po boku, keď ostatní odišli.

„Nedokážem sa s ním rozlúčiť, Jared. Uvedomujem si, že je to odo mňa príšerné a vôbec si to nezaslúžiš, no ja nemôžem," šepkala som do tmy a on ma hladkal. Myslela som si, že ma pošle dopekla aj s tými mojimi ženskými emóciami.

„Nikdy by som ťa nenútil, aby si si musela vybrať medzi ním a mnou, Losielka. Nikdy by som voči tebe nebol taký krutý," odpovedal mi. Neskutočne ma to zarazilo. Pozrela som sa na neho a videla som obrysy jeho peknej tvári. Hľadela som na neho a snažila som sa pochopiť jeho slová. Netušila som, čo som mu na to mala odpovedať. „Ak ho miluješ, miluj ho aj ďalej. Nič to nemení na tom, že rovnako ľúbiš aj mňa a ja teba. Ak sa Reilan po teba vrátil, vyriešime to spoločne. Vždy všetko poriešime spoločne, dobre?" prehovoril, pretože si očividne uvedomil, že ja budem na neho len zazerať. Neschopná vydať zo seba čo i len hlásku, som len prikývla a on sa na mňa usmial.

XXX

Neskutočne ma potešilo, keď sme konečne opustili akadémiu a zamierili sme do Freoského sídla. Po mojom boku kráčala zahalená Oswin, ktorá sa niesla o čosi zdravšie a vznešenejšie ako zvykla. Stále sa obzerala a očkom sledovala Rewondala, ktorý išiel na čele skupiny po boku Tobiasa a Jareda. Ako keby sa bála, že nečakane zmizne. Nemala som odvahu na to, aby som sa jej úprimne spýtala, čo pre ňu kríženec znamená. Tušila som, že sa medzi nimi rozvinul nejaký vzťah. Pokukovali po sebe a Alexander sa vždy usmial, keď pristihol Oswin pri tom, ako na neho zazerá. Moja sestra nebola zdravá. Bolo mi jasné, že ani nikdy nebude. Rewondale vyzeral ako týpek, ktorý bol prelietavý. Čo ak jej ublíži? Možno som si pokladala takéto otázky len preto, aby som zahnala pocit viny. Kráčala som po jej boku, rozprávala som sa s ňou, avšak ani slovkom som sa jej nezmienila o tom, že som použila mágiu. Bála som sa toho, že by znova stratila nad sebou kontrolu a radšej sa zabila. Viac ma však desilo, že by ma znenávidela ešte viac. Nemohla som ju druhýkrát sklamať. Proste som nemohla. Už len kvôli Melisse.

Freoský a temný princ✔Where stories live. Discover now