Prológ

2.7K 129 9
                                    

FREOSKÁ KRONIKA

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

FREOSKÁ KRONIKA

Anastasie Dollitle bola považovaná za najkrajšiu férku v čase, keď sa féri zabývali v ľudskom svete. Pomáhala s budovaným Freosu a po jeho rozšírený sa spolu s troma najlepšími priateľmi (vládcami Ernestom, Alexsom, Chrisom), stala prvou freoskou vládkyňou. Získala moc, postavenie a všetci ju obdivovali za jej krásu a dobré srdce.

Lenže Anastasia bola iná, vedela si nasadiť masku dokonalej panovníčky a popritom jej srdce bolo skazené. Zatiaľ, čo jej priatelia Freos budovali práve kvôli nádhernej myšlienke – chceli slobodu pre férov - Anastasia prijala post kvôli vypočítavosti a túžbe po moci, ktorú jej ponúkal. Z Freosu dokázali traja muži vytvoriť hotové útočisko. Féri náhle získali vytúženú moc a postavenie v novom svete, do ktorého boli nútení sa nasťahovať. Freos im sľuboval, že ich už nikto nebude utláčať. A to aj nové kráľovstvo spĺňalo, aj keď nebolo oficiálne uznané, aj tak stačilo tým, ktorí verili v jeho posolstvo.

Anastasie sa však po pár rokoch prestalo páčiť, že sa má deliť o moc ešte s ďalšími troma férmi. Ako by sa dokázala zbaviť zbytočných priateľov, ktorí ju už otravovali? Nemusela dlho nad tým uvažovať, pretože použila svoju najsilnejšiu zbraň – šarm. Krásnej žene sa podarilo očariť Alexsa a Chrisa. Chladnokrvná vládkyňa si vyberala podľa moci a usúdila, že Alexs je silnejší. Práve skrz intrigy presvedčila svojho nového manžela, aby sa zbavili Chrisa, ktorý sa nikdy nezmieril s tým, že si vybrala jeho kamaráta. Zamilovaný mladý vladár Alexs, práve na jej príkaz zabil priateľa a spoluvladára. Lenže ako to mali novomanželia vysvetliť ďalšiemu priateľovi, ktorý ešte zostal? Vražda vo Freose sa netolerovala! Ich členovia sa mali navzájom chrániť. Anastasia vedela, že by mohla prísť o hlavu, keby sa to prevalilo. Radšej sa sama priznala s vlastnou verziou, ktorú by Ernest nemohol spochybniť. Prišla s dokonalou výhovorkou a Ernestovi nahovorila, že ona sama zabila Chrisa v sebaobrane. Plakala pred ním, chvela sa a hovorila mu, ako to strašne ľutuje, no Chris jej chcel ublížiť. Nikdy sa vraj nespamätal z toho, že ona ho nedokázala milovať. Pred Ernestom sa hrala na úbohú chuderku, ktorá bola pripravená vytrpieť hocijaký trest. Príliš dôverčivý vládca jej uveril a odpustil jej ohavný čin. Popritom si úbohý Ernest ani neuvedomoval, že zostal pod jednou strechou s dvoma férmi, ktorí sa ho chceli zbaviť.

Pošpinená vládkyňa nechcela vzbudiť podozrenie u služobníkov – bála sa občianskej vojny a preto čakala. Hovorila mužovi, že musia byť trpezliví. Dlho sa o nej nepočulo. Žila v pokoji a každým dňom bola čoraz viac krajšia. Na scénu sa vrátila v období, keď sa na verejnosť dostala správa, že na svet má prísť prvý dedič Freosu. Anastasia otehotnela. Práve kvôli tomu získala obrovskú moc nad svojím mužom. Kula železo pokiaľ bolo horúce. Skôr, ako sa narodilo jej dieťa, sa chcela zbaviť poslednej prekážky. Nastala vhodná doba na to, aby sa stala jedinou vládkyňou Freosu. Hlavne ju k tomu podnietilo, že Ernest si do sídla nasťahoval družku Katrinu a urobil z nej druhú freoskú vládkyňu. Žiarlila, pretože iba ona jediná chcela niesť titul. Oklamala manžela, vraj počula Ernesta rozprávať o tom, že chce zabiť ich dieťa, ktoré nosila pod srdcom. Zaslepená nenávisťou a mocou si neuvedomila, že Alexs je slabším férom ako Ernest. Poslala manžela na smrť. Vládca Ernest porazil v sebaobrane svojho priateľa a zabil ho.

Freoský a temný princ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora