17. rész

3.2K 113 5
                                    

Este mind leültünk TV-zni (megszereztem a távirányítót), bár nem is nevezném annak. Mindenki a telefonját nyomkodta, de mivel nekem nem volt mit, mert Körte elszedte, ezért unottan bámultam a képkockákat.

 – Most! – nézett fel hirtelen Anti. – Adjatok rá hangot! – mondta. Nos a betegségtől (!) nem esett le rögtön, hogy nálam van a távirányító, csak akkor, amikor Beka rámförmedt.

 – Jó, pillanat – motyogtam.

 – Ne már! – kiabált Anti, amikor véletlen elkapcsoltam.

 – Bocs, bocs, megvan – kapcsoltam vissza és vettem magasabbra a hangot.

 – Beki, ott vagy! – lelkesedett az anyukája.

„Nagy Márk, a Pop/rock sztár leszek! legnagyobb esélyese és duettpartnere, a tinikedvenc énekesnő ma együtt reggelizett! Bexi és Nagy Márkközös duettdalát veszélyezteti a fiú vírusos torokgyulladása, ami a mai napon szó szerint ledöntötte a lábáról a tehetségkutató versenyzőjét. Bexivel éppen egy műsorban szerepeltek, amikor Nagy Márk köhögőrohamot kapott. Az interneten azonnal elkezdődött a mémgyártás a szerencsétlen pillanatról, amikor Nagy Márk, a Pop/rock sztár leszek! egyik legnagyobb esélyese vízzel köhögte le duettpartnerét, a tini kedvenc Bexit."

Szájbarágás! Ennél többször nem is emelhetnék ki, hogy kik vagyunk.

 – Milyen jól festek köhögés közben – tűnődtem, de Beka leintett.

„Nagy Márk kezelőorvosa szerint az énekes felépülhet a szombati adásra, ehhez azonban az kell, hogy a Pop/Rock sztár leszek! egyik legnagyobb esélyese kipihenje magát és kímélje a torkát. Meg nem erősített információk szerint erre igen jó esélye van, mert a lábadozási idő alatt nem máshol gyógyul, mint duettpartnere, a tinikedvenc Bexi otthonában."

Mi a büdös f...ene.

 – Mi a... – meredt Beka is a tévére.

 – Nem úgy volt, hogy Körte titokban tartja, hogy Márk itt van nálad? – kérdezte Anti. Erre csak egy személy nevével tudok válaszolni: Késtél–Geri. Így, hogy rájöttem úgy gondoltam, hogy „kimaradok" ebből, ezért lenyúltam Beka laptopját és a kommenteket görgettem. Ettől függetlenül ugyanúgy figyeltem mindenre. Abban a pillanatban pedig megcsörrent Beka telefonja.

 – De – bólintott a lány, majd felvette a telefont.

 – Gyerek!!! Ott van Márk? – üvöltötte úgy, hogy még én is hallottam.

 – Igen, persze – felelt.

 – Akkor hangosíts ki! – ordított továbbra is. Beka megtette, amit mondott és lerakta a készüléket az asztalra.

 – Na, most jól figyeljetek, mert egyszer kérdezem meg. Ezt ki nyilatkozta le??

 – Körte, hidd el, hogy én nem – felelt azonnal Beka.

 – Én sem, tudod, hogy soha, semmit nem mondok – rázta a fejét Anti. – Meg amúgy sincs senkinek – tette hozzá, én pedig odahajoltam és vállon veregettem.

 – Lili! – üvöltött a kislányra Körte. – Mondtál valamit a suliban?

 – Dehogy! Csak annyit, hogy reggel itt forgatott Márk, meg hogy kaptam tőle közös képet! De én suli után tudtam meg, hogy most nálunk lesz egy darabig, azóta meg senkivel sem beszéltem – magyarázott.

 – Tudom, nem engem kérdezel, de én sem említettem senkinek – hajolt a telefont felé Beka anyukája.

 – Azt gondoltam. Hol van Nagy Márk? – kérdezte mostmár kevésbé hangosan a menedzser.

KÉSTÉL - Nagy Márk szemszögéből |✓Where stories live. Discover now