Judit kedvesen bemutatkozott Bekinek, megvolt a ,,Nice to meet you" rész is, szóval kezdhettük a próbát. Egyébként meg Beki nem fogja kedvelni, amint kiabálni kezd. Judit odaadta a dalszöveget, meg Bekinek egy kottát és a lány leült a zongorához. A dalszöveg ugyanúgy van felosztva, mint az eredeti számban, tehát ha Beki nem zongorázna, akkor ráérne a felénél besétálni. De zongorázik, ahogy megbeszéltük. Kb. egy milliószor kezdtük el az elejétől, én énekeltem, ő meg nyomkodta a billentyűket. Szünet nélkül, órákig ezt csináltuk. Kezdtem magam úgy érezni, hogy legszívesebben egy baltával szétverném azt a hülye zongorát, de nem lehetett. Pff... És nekem még itt kell majd ülni, a Mr. A miatt.
– Bexi, veled holnap ugyanekkor folytatjuk – köszönt el tőle Judit, a lányon pedig látszott, hogy örül annak, hogy végre felállhat a zongora elől. Nem lehetett kényelmes...
– Rendben. Végeztünk mára?
– Veled igen – felelte a tanár.
– És te? – fordult felém. Őszinte leszek: erre a kérdésre nem számítottam.
– Két dalom lesz a szombati műsorban – válaszoltam neki. Ez a beszélgetés azért fura, mert most nem gúnyolódunk egymáson. Csak beszélünk, mint két ember. Valószínűleg nem sokáig.
– És most még azt is próbáljátok?
– Ja.
– Ó. Hát, oké. – vonta meg a vállát, Ó? Mire számított?
– Bexi – kiabált utána Judit. – Van lehetőséged zongorán gyakorolni?
– Megoldom, persze. Miért?
– Szeretném, ha holnaptól csak az énekkel kellene foglalkoznunk, mert utána átadlak titeket a koreográfusnak. Nincs sok idő.
– Rendben. Akkor holnap délelőtt gyakorolni fogok, hogy ezzel ne legyen gond.
– Köszönöm.
– Szép... estét – pillantott az órájára. Ő még nem ismeri az énekórák hosszúságát.
– Köszönjük.
– Te mit fogsz most csinálni? – szóltam utána most én.
– Kajálok valamit – válaszolt. Rossz volt a kérdésem, ugyanis a választól megkordult a gyomrom. Utoljára reggel ettem a melegszendvicset! Az olyan rég volt!
– Kaja – sóhajtottam. – Én mikor kajálhatok?
– Nyolc körül már végzünk – biccentett Judit.
– Az még két óra! Éhen halok – mondtam. Ez szívás, annyira ennék valamit! – Nem tarthatunk egy kis szünetet? Öt perc! – próbálkoztam sikertelenül, Beki pedig közben lelépett.
Néhány perccel később rezegni kezdett a telefonom, azaz üzenetem jött egy ma elmentett számról. És Beki küldte. De nem is üzenetet, hanem egy képet, amin beleharap egy pogiba. Na erre még éhesebb lettem. Kinyújtottam a karomat és csináltam egy majdnem átlagos szelfit. Mosoly, hibátlan arc. Csak a másik kezemmel bemutattam neki. Csekkoltam a képet, ami természetesen tökéletes lett, mint mindegyik szelfim. 😉
– Márk, tedd el a telefont! – szólt rám Judit a fejét csóválva.
– Pillanat – motyogtam.
„És ha meglátják ezt a képet a márkerek??? :D" – érkezett a válasz, mire én azonnal visszaírtam.
„Akkor a pogácsát kajáló képed is a neten landol."
„Jó. Akkor csak beállítom a hívásodra. Hogy soha ne vegyem fel, ha ezt a fotót látom." – ezen elmosolyodtam. Honnan veszi, hogy fel fogom hívni?
– Márk!
– Mindjárt... – mondtam. Úgy tűnt Judit feladta a próbálkozást, sóhajtott egyet és várta, hogy végezzek.
„Ne aggódj, eszemben sincs felhívni téged." – írtam. Az viszont meglepett, hogy erre nem válaszolt semmit. Tehát nyertem!
„Na mi van, erre nem tudsz mit lépni?" – pötyögtem be kárörvendő vigyorral a képemen.
„Nem is akartam. Kit érdekel, hogy mit üzengetsz?" – kérdezte.
Erre nem írtam vissza. Végül is nem érdeklem.
„Na, most mi van?" – kérdezett, én pedig szélesen elmosolyodtam. „Kit érdekel..." Biztos vagy benne Beki, hogy nem érdekel?
VOUS LISEZ
KÉSTÉL - Nagy Márk szemszögéből |✓
Fanfiction- Nagy Márk a Pop/Rock sztár leszek! című híres műsor egyik versenyzője. - •°•°• Márk, az országszerte híres és elismert énekes. Óriási slágerek előadója, népszerű könyvek írója. A srác, aki minden tinilány szívében jelen van. De hogyan is kezdődött...