,,Jsou úplně všude!" zakřičela Anna zděšeně.
Přišla jsem za ní k oknu chaty ve které jsme se schovávali a také jsem vyhlédla ven.
Anna měla pravdu. Byli úplně všude.
,,Kari." zatáhla mě za mou tmavě modrou košili Nora.
,,Ano zlatíčko?" sklonila jsem se k ní.
,,Já se bojím." řekla mi a dívala se na mě jejími krásnými modrými oči, které zdědila po matce.
Já jsem zdědila hnědé oči i vlasy po otci.
Nora měla vlasy strašně dlouhé a krásně blondaté. Byly jsme tak odlišné a přitom jsme byly sestry.
,,Noro." začala jsem. Nora ze mě nespustila oči. Věděla jsem,jak moc mi důvěřuje. Jak moc mi věří a spoléhá se na mě. Jsem jediná osoba, která jí na tomto zničeném světě zůstala a ona moje. Pokud tedy není Thomas ještě naživu.
Podívala jsem se na jejího plyšového králíčka, kterého svírala v rukách. Kdysi býval růžový, ted byl hnědý. Vzpomněla jsem si, jak ho k sobě vždycky tiskla, když se vrátil Robert z hospody ožralý a Noře naháněl strach. V té době jí bylo šest nebo pět a mě mohlo být tak patnáct a musím se přiznat, že ho někdy naháněl i mně.
Když se vrátil domů, tak v kuchyni létaly talíře, hrníčky, vázy... Několikrát jsem dostala výprask, ale na Noru jsem mu šáhnout nedovolila. Prostě to byl hajzl. Moje matka si prostě nemohla najít lepšího nového chlapa.
Noře už ted bylo jedenáct, ale stále jsem v ní viděla tu malou vystrašenou holčičku.
,,Noro, kdykoliv se budeš bát, tak obejmi králíčka Růženku a řekni : Nebojím se." řekla jsem jí to, co jsem jí říkávala před pěti a více lety.
,,Ale já se bojím." ,,Já vím zlato, ale musíš jim ukázat, že ne. Jedině tak vyhraješ." řekla jsem jí a darovala jí jeden můj úsměv.
Dala jsem jí ruku na rameno ,,Ty to zvládneš." řekla jsem jí povzbudivě.
,,Já se nebojím." řekla Nora odhodlaně a také mi věnovala jeden její krátký, ale krásný úsměv.
Vaše The Girl 91 ❤️
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanfictionLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...