20. NAPADENÍ A NÁVRAT

403 29 8
                                    

KARINA :

Slyšela jsem nějaké cizí hlasy, které vycházely zespodu.

Ignorovala jsem je.

Vůbec nevím, jak dlouho jsem spala, ale byla jsem stále unavená, a tak jsem spala dál...

• ~ • ~ •

Probudily mě známé hlasy - Carol a Beth. Vedly rozhovor kousek do mé cely.

Zezačátku jsem je neposlouchala, ale potom jsem se do jejich rozhovoru stejně zaposlouchala...

,, ...Já vždycky chtěla dítě. Nezvládla by to bez Daryla. Nesnesl, aby ztratil někoho dalšího."

,,To vypadá na něj."

,,Nechápu, proč musel odejít. Merle vypadá jako blbec..."

Počkat... co?! Daryl... Daryl... on odešel?! Naráz jsem se rychle pohla a sykla jsem bolestí.

Podívala jsem se na mou ruku. Tak to nebyl sen. Já to doopravdy udělala.

Zase.

Opatrně jsem se posadila a uviděla tu spoušť na zemi - krev a střepy. Moji krev.

Hned jsem se dala do úklidu toho nepořádku.

Kdyby si toho někdo všiml....

Ale at si Daryl klidně odejde. Já ho nepotřebuju.

Je mi úplně jedno co s ním je.

Nechápu, jak jsem se do něj mohla zamilovat. Ani nevím jestli to byla láska.

Nechci už nikoho milovat. Vždy to skončí ranami na mém těle nebo duši.

• ~ • ~ •

,,Oscar se mě vždycky zastal, víš? Byl to můj přítel."

,,Šel ven bojovat."

Seděla jsem na posteli a poslouchala jejich rozhovor. Oni byli venku? Proč mě nevzbudili? Jak jsem sakra dlouho spala?!

,,Takže co ted? Myslíš, že se Guvernér bude mstít."

,,Ano."

,,At si to zkusí."

P-počkat. Oni si začali něco s Philipem?! Postavila jsem se a šla ke dveřím, abych lépe slyšela.

,,Vypadá to, že má celé město. Je nás míň a mámě méně zbraní."

,,Hodilo by se nám posílení."

A tímhle rozhovor skončil. Všichni někam odešli a já se zase cítila prázdně a osamoceně. Jako kdybych nebyla, že?

Po chvíli se začal ozývat Rickův křik... asi mu přeskočilo.

DARYL :

Byl jsem s Merlem v lese.

Merle u stromu vykonával svou potřebu. Já jsem byl k němu otočená zády a hlídal okolí.

,,Tady jsou jenom moskyti a mravenci."

,,Trpělivost, bratříčku. Dříve nebo později Ti přes cestu přeběhne veverka."

,,Ani tak to není moc jídla."

,,Víc než nic."

,,Měl bych víc štěstí, kdybych prolezl jeden z těch domů co jsme kolem nich šli."

,,To Tě naučili tví noví kamarádi? Jak drancovat?"

,,Už jsme tu hodiny. Co najít potok a zkusit chytit pár ryb?"

Život je jenom jeden (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat