6. VĚZNICE 3. - Daryl

505 32 7
                                    

,,To není špatný." řekl jsem, když jsem si prohlížel věci, které jsme našli ve zbrojnici. Byly to především pistole a pušky, ale byly tady i baterky a granáty.

,,Zábleskové granáty, CS pyrotechnický granáty. Nejsem si jistý, jestli zabírají na chodce, ale bereme je." řekl Rick.

,,Nebudu nosit tyhle sračky." vzal jsem si do ruky helmu, ze které ještě vytékaly zbytky mozku nějakého sráče.

,,Mohli bysme to vyvařit." navrhl T-Dog držící rukavici ve stejném stavu jako já helmu.

,,Nemáme dost dřeva v celém lese. Ne. Mimo to, obešli jsme se dlouho i bez toho, že?" řekl jsem a prohlížel si kovovou trubku. Kdybych se sní trochu rozmáchl,tak bych ty sráče taky dostal k zemi.

,,Hershele." vyrušila mě z přemýšlení Carol.

,,Všechno v pořádku?" zeptal se Rick.

,,Jo. Netřeba se obávat." odbyla ho a společně s Hershelem odešli do cely Lori.

Moc jsem jim nevěnoval pozornost, protože jsem si prohlížel granáty, ale i tak mi je jasný, že Rick a Lori ro mezi sebou nemají úplně dobrý.

• ~ • ~ •

Ještě jsem si zkontroloval šípy a kuši, než jsme vyšli na průzkum dalšího bloku.

Šlo nás 6 - Rick, Glenn, Maggie, T-Dog, Hershel a já. S baterkami jsme procházeli tmavý blok.

Glenn dělal na zdi sprejem šipky, abychom věděli, kama jsme sem přišli.

Byla tady jen mrtvá těla.

Dokud jsme tedy nepřišli na rozcestí. Z pravé strany se vynořili chodci a samozřejmě si nás všimli.

,,Ústup. Ústup! Hněte se!"

,,Chodci!"

Nastal zmatek s všichni jsme se rozutekli zpátky.

,,Tudy!"

Ale i na zpáteční cestě nás dostali chodci.

,,Pohyb, tudy!" běžel jsem jako první s mojí kuší a ostatní běžěli za mnou.

• ~ • ~ •

S Hershelem, Rickem a T-Dogem jsme se zastavili.

,,Kde je Glenn a Maggie?" zeptal se Rick, až se ujistil, že nás žádní chodci nevidí.

,,Musíme se vrátit!" řekl důrazně Hershel.

,,Ale kterou cestou?"

• ~ • ~ •

Vyšli jsme tedy z našeho "úkrytu". Chodci tady už nebyli.

,,Maggie? Glenne?" začal šeptat Hershel.

• ~ • ~ •

Rick šel kousek za mnou. Stále jsme hledali Glenna a Maggie.

Kam mohli sakra zmizet?!

Díval jsem se po stopách a v tu chvíli se ozval výkřik.

S Rickem jsme se na sebe podívali a rozběhli jsme se zpět cestou, kterou jsme právě přišli.

• ~ • ~ •

Když jsme doběhli zpátky na rozcestí, tak v uličce na levé straně se po Hershelovi sápal chodec.

,,Ne!" vykřikl Rick a hned ho zastřelil.

V tu chvíli se tam objevil Glenn s Maggie.

,,Daryle!"

,,Bože, pomozte mi!"

,,Oh, pro boha!"

Glenn a Rick podpírali Hershela.

Kvůli křiku Hershela nás zase našli chodci. Jednoho jsem poslal k zemi mým šípem, ale bylo jich moc.

,,Zpátky. Jsme v pasti! Musíme se vrátit! Běžte! Pohyb!" začal křičet Rick.

Maggie s T-Dogem otevřeli dveřě od jakési místnosti. Všichni jsme tam vběhli.

Já a T-Dog jsme zabezpečili dveře a ostatní mezitím položili Hershela na zem. Jakmile byly dveře zabezpečené, tak jsem se rozběhl za ostatními k Hershelovi.

Mrtvák ho kousl do nohy.

Rick se mu snažil vyhrnout nohavici, ale Hershel sebou strašně vrtěl, a tak jsme ho s Maggie přidrželi.

,,Držte ho." řekl Rick a sundával si pásek, aby ho použil jako škrtidlo. Uvázal ho Herhselovi po kolenem a vzal si do ruky sekeru.

,,Dobře. Je jen jediný způsob, jak ho udržet naživu." a s tímto začal sekat. Hershel začal křičet, ale zachvíli ztratil vědomí.

Zanedlouho byla Hershelova noha na dvě části.

,,Vykrvácí." pronesl Rick ještě v šoku z toho, co právě udělal. Podíval jsem se na Ricka a naráz za ním , za sklem vykouklo pět hlav.

,,Dolů." řekl jsem a všichni tři mě poslechli. Společně s mou kuší jsem vyskočil na nohy a mířil na ně. Přišel jsem blíže k nim.

,,Do prdele." řekl menší zrzek s knírem.





Vaše The Girl 91 ❤️

Život je jenom jeden (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat