DARYL :
Jakmile jsem se vzbudil, tak jsem si začal balit věci.
,,Stěhuju se do jedné z cel." řekl jsem Rickovi, který zamnou přišel.
,,Nechci, aby o mě zase někdo zakopl."
,,Jediná volná cela je vedle Kariny."
Vzal jsem si věci a zamířil do jediné volné cely.
Těch pár věcí, které jsem měl jsem si tam vyskládal a zamířil jsem dolů na snídani.
• ~ • ~ •
Asi v půlce jídla jsem si všiml, že někdo chybí.
,,Kde je Karina?"
,,Asi v její cele." odpověděla mi Lori.
Vzal jsem její jídlo, které stále leželo netknuté na stole a vyrazil jsem za ní.
• ~ • ~ •
Našel jsem ji v její cele. Ležela na zádech na posteli a sledovala strop.
Trochu jsem si odkašlal.
,,Děje se něco?" vyjekla. Asi jsem ji vystrašil.
,,Nesu Ti snídani."
,,Nemám hlad."
,,Máš." rozešel jsem se k ní.
Posadila se a nohy spustila z postele na zem. Položil jsem jí tácek s jídlem na klín a sedl jsem si vedle ní.
Měla kruhy pod očima a byla bledá a pohublá. Nevypadala o moc lépe než ti venku.
Od tácku otočila hlavu a dělala, že tam není.
,,Musíš něco jíst." řekl jsem šeptem.
Stále se dívala všude jinam, než na to jídlo.
,,Jestli to nepůjde po dobrém, tak to půjde po zlém." nechtěl jsem to říkat, ale pomohlo to.
Konečně sklopila oči na to jídlo na jejím klíně. Čekal jsem co se bude dít dál. Jestli to nebude chtít jíst dobrovolně, tak to do ní prostě pod násilím nacpu. Už jsem myslel, že to budu muset udělat, ale ona udělala něco, co jsem nečekal.
Začala doopravdy jíst.
Ani nevím proč, ale ucítil jsem obrovskou úlevu a možná i trochu radost.
,,To mě budeš sledovat?"
Já jsem nic neříkal a ona protočila oči. Lépe se uvelebila na posteli a jedla dál. Jídla jsem jí nepřinesl moc. Stejně by toho více asi ani nesnědla.
• ~ • ~ •
,,Co rameno?"
,,Jo, v pohodě." odložila tác, ted už prázdný na stůl.
,,A kotník?"
,,Taky v pohodě. Ale nemysli si, že s Tebou půjdu zase střílet."
Nad tím jsem se musel uchechtnout.
,,Potřebujem s něčím pomoct."
KARINA :
Byli jsme venku, ale stále oploceni ploty věznice.
Přemistovali jsme auta a celkově to tam upravovali.
,,Potom potřebujeme naložit ty těla, abychom je mohli spálit." řekl Rick.
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanfictionLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...