KARINA :
Všichni jsme si sbalili věci a dali je do aut.
Jelikož já jsem moc věcí neměla, tak jsem byla sbalená hned a byla jsem ještě s Darylem...
,,Víš, celý život Merle nic takovýho neudělal."
,,Dal nám šanci." šeptla jsem a pomohla Darylovi vstát, jelikož seděl na zemi u své motorky a něco na ní doteď spravoval.
Už se ochlazovalo a právě ted, kvůli našemu vzporu s Woodbury to nebylo úplně nejlepší.
Museli jsme na chvíli opustit věznici. Sbalit si všechny věci, odjet s auty... aby to vypadalo, že už tady nežijeme.
Někteří se schovali v lesích, jiní čekali okolo věznice na příležitost - až přijede Guvernér a spol.
Což se dnes stalo.
Zaútočili jsme na ně, když byli v chodbách věznice. Plynové bomby, spuštěný alarm, střílení... Byli v koncích.
Trochu nám zničili věznici, ale my hodně z nich postříleli. I když nějací přežili... zahnali jsme je.
Věznice je stále naše.
A já, Rick, Michonne a Daryl jedeme dobýt Woodbury.
• ~ • ~ •
Po cestě jsme ale narazili na náklaďák, který byl Guvernéra a jeli v něm jeho lidi.
Ted byl ale prázdný, uprostřed silnice a okolo se válely mrtvoly a chodci pojídali mrtvé. Jediný živý člověk byla žena, jménem Karen.
Vysvětlila nám, že se Guvernér zbláznil a všechny je postřílel.
Společně s Karen jsme přijeli do Woodbury.
,,Co tady děláte," zeptal se muž s tmavou pletí, který měl hlídku společně s jednou holkou. Vypadalo to, že se s Rickem znají...
,,Jeli jsme to sem dokončit, než jsme viděli, co udělal Guvernér."
,,On je zabil?"
,,Jo. Karen říkala, že Andrea přeskočila zed a šla do věznice. Nedostala se tam. Mohla by být tady." vysvětlil mu Rick.
Muž nás pustil dovnitř a my jsme se vydali hledat Andreu...
DARYL :
,,Tady držel Glenna a Maggie." řekl Rick.
,,Guvernér tady zavírá lidi?" nechápal ten co měl hlídku.
,,Dělá daleko víc, než je jen zavírá." odpověděl jsem mu.
Přišli jsme ke dveřím, zpod kterých vytékala krev.
,,Otevřeš to?" řekla netrpělivě Michonne.
,,Jedna, dvě..." Rick otevřel dveře.
Ležela tam mrtvola jednoho muže a Andrea.
,,Andreo!" vykřikla Michonne a běžela k ní.
,,Snažila jsem se ho zastavit."
,,Úplně hoříš." vydechla Michonne a Andrea ukázala kousanec, který měla u krku.
,,Judith, Carl... ti ostatní..."
,,My. Zbytek z nás." opravil ji Rick.
,,Jsou živí?"
Rick se podíval na mě.
,,Ano, jsou."
,,Dobře žes je našla. Ted to nikdo sám nedokáže." řekla Andrea Michonne.
,,Já to nedokázal nikdy." řekl jsem. Usmála se.
,,Jen jsem nechtěla, aby někdo umřel."
Podívala se na Ricka.
Rick jí dal do ruky revolver.
,,No, já nikam nepůjdu." řekla rozhodně Michonne.
,,Snažila jsem se."
,,Snažila ses." odpověděl jí Rick a postavil se. Už jsme se chystali k odchodu...
,,Karino..." spustila Andrea.
,,Mrzí mě, co se mezi námi stalo."
,,Já vím." řekla Karina.
,,Odpustíš mi?"
,,Už jsem Ti dávno odpustila." usmála se na ni Karina a opustila místnost.
Já s Rickem jsme ji následovali.
Michonne tam s ní zůstala a my jsme čekali venku - za dveřmi.
Karina stála vedle mě. Jak se ozval výstřel, tak se ke mně více přimáčkla.
Položila si hlavu lehce na mé rameno a já ji nechal.
• ~ • ~ •
Stavili jsme se ještě pro všechny zbylé obyvatele Woodbury, kteří zůstali ve městečku a nezaútočili na nás a v autobusu je převezli k nám do věznice.
Většina z nich byli staří lidé a nebo děti, a proto nebojovali.
Přidali se k nám.
Asi trochu o ničem kapitola, ale snad se líbila :-)
Vaše The Girl 91 ❤️
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanficLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...