DARYL :
Carl a Oscar už odešli.
Já jsem tady ještě zůstal. Chtěl jsem být sám.
Seděl jsem na zemi před těmi dveřmi, za kterými byl ten nějakej zmrzačenej sráč a Carolin nůž jsem zabodával do země.
Měl jsem už všeho dost.
Carlovi nedokážu pomoct. Rickovi nedokážu pomoct. Sofii jsem nezachránil a ani její matku nezvládnu ochránit!
Bodal jsem nožem do země, jako kdybych tím mohl zabít mé myšlenky.
Do toho něco stále pobouchávalo do těch dveří, což mě totálně sralo.
Chvíli jsem to ignoroval. Potom jsem začal bodat do zdí a když to stále nepřestávalo, tak jsem se nasral a do těch dveří i párkrát kopnul.
Byl jsem na odchodu, ale stále to nepřestávalo. Tak ted jsem fakt nasranej!
Chvíli jsem chodil okolo těch dveří, ale nakonec ta chuť to zabít mě přemohla.
Odtáhl jsem mrtvého chodce, který ležel před těmi dveřmi a rozrazil dveře s nožem v pohotovosti.
V místnosti nic nebylo, až na drobnou osobu opřenou o zeď.
Byla to Carol. Ona je naživu!
Byla tak vyčerpaná, že se nezmohla ani na slovu. Vzal jsem ji do náruče a opatrně ji odnesl do bezpečí.
• ~ • ~ •
Uslyšel jsem Rickův hlas, a tak jsem za ním šel ,, ...neublížíme vám, pokud sama neuděláte nějakou hloupost."
,,Ricku." zavolal jsem na něj trochu s radostí, že je opět tady s námi a není bůh ví kde.
Hned se na mě otočil. Klečel u nějaké afroameričanky s drdama, která ležela na zemi.
,,Kdo je sakra tohle?" nechápal jsem.
,,Řeknete nám své jméno? Řeknete nám své jméno?" díval se jí přímo do očí a mluvil na ni klidným hlasem. Ale jaksi to nepomáhalo.
,,Přijďte sem všichni." řekl jsem radši.
,,Všechno v pořádku?"
,,Tohle budeš chtít vidět."
,,Jdi napřed." řekl Beth, která měla v náruči malou bojovnici. Carl a Hershel také opustili místnost.
,,Tohle udržíme v bezpečí." držel v ruce katanu Rick. Řekl bych že její.
,,Dveře jsou všechny zamčené. Tady budete bezpečí. A tohle vyléčíme." mávl k její postřelené noze.
Žena se dívala kolem sebe, jakoby si prověřovala Rickova slova ,,Nežádala jsem o pomoc."
,,Na tom nezáleží." rozešel se ke mně ,,Nemůžeme vás nechat odejít."
Zamčel jsem ji tam.
Rick se na mě celou cestu díval tázavým pohledem, dokud jsme nepřišli k jedné cele a on nespatřil Carol.
,,Ach bože. Díky bohu." objal ji. Také se objali s Hershelem.
,,Jak?" zeptal se jí.
,,Sama."
,,Ubožátko si probojovalo cestu do cely. Musela omdlít. Dehydrovaná." vysvětlil jsem.
Potom si všimla malé bojovnice v náručí Beth a začala se usmívat.
Potom ale z Rickového obličeje pochopila, že Lori umřela.
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanficLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...