Byl jsem na náklaďáku, který byl převrácený na bok.
Procházel jsem se po něm a rozhlížel se kolem. Už byla tma, tak si někdo hlídku vzít musel.
Ostatní seděli u rozdělaného ohně a jedli. Všichni už plánovali budoucnost. Všichni kromě Ricka.
Rick pořád chodil okolo plotů a kontroloval je.
Už to tady celé prošel třikrát. Kdyby tady bylo něco špatně, už by to našel.
Chvíli jsem ho pozoroval, ale potom zamnou přišla Carol.
,,Není to moc, ale pokud bych Ti nic nedonesla, nejedl bys vůbec." podala mi misku s jídlem. ,,Hádám, že tady malej Shane má docela chuť k jídlu." ,, Nebuď zlý. Rick nás dostal mnohem dál, než jsem si myslela, že nás dostane. Dlužím mu to. Shane by to nikdy nezvládl." řekla a já s ní mohl jen souhlasit.
Začala se zvláštně "vrtět" a "kroužit" ramenem.
,,Co je za problém?" zeptal jsem se a dal si další sousto do pusy.
,,To ta puška, zpětný ráz. Nejsem na to zvyklá." ,,Vydrž." položil jsem misku na zem a začal jí masírovat rameno.
Zvláštně se na mě podívala. Přestal jsem. ,,Líp se to napraví." vysvětlil jsem. ,,Je to docela romantické. Chceš se vyspat s kdekým?" Jen jsem se uchechtl.
Chystali jsme se jít dolů z náklaďáku. ,,Jdu první." pronesl jsem. ,,Ještě lepší." Podíval jsem se na ni ,,Přestaň."
• ~ • ~ •
Když jsme s Carol přišli za ostatními, tak malá blondýnka Beth zpívala a všichni ji poslouchali.
,, ...so fill to me the parting glass goodnight and joy be to you all."
Potom se k ní přidala i Maggie a to už tady byl i Rick...
,,Of all the comrades that e'er I had
they are sorry for my going away
and all the sweethearts that e'er I had
they would wish me one more day to stay
but since it falls unto my lord
that I should rise and you should not
I'll gently rise and I'll softly call
good night and joy be with you all
good night and joy be with you all.",,Nádherné." řekl Hershel.
,,Bude líp. Beru si hlídku. Zítra bude velký den."
,,Co tím myslíš?" zeptal se Carl Ricka.
,,Hele, já vím, že jsme všichni utahaní. Tohle byla velká výhra, jenže se musíme prorvát ještě trochu dál. Většina chodců je oblíknutých jako bachaři a vězni. Vypadá to, že tohle místo padlo hodně brzo. To by mohlo znamenat, že zásoby jsou nejspíš nedotčené. Měli by mít ošetřovnu, zásoby potravin..."
,,Zbrojnici?" doplnil jsem ho.
,,Ta by měla být mimo věznici, ale ne moc daleko. Informace o pozici by měla být v kanceláři u správce. Zbraně, jídlo, léky. Tohle může být zlatý důl."
,,Máme nebezpečně málo munice. Měli bychom jít, než to skončí špatně." navrhl Hershel.
,,Proto se tam musíme vypravit... ruku v ruce. Po tom všem, čím jsme si prošli, to zvládneme. Vím to. Ty kreténi nemají šanci." zvedl se a odešel.
Lori šla za ním. Chvíli jsem je viděl se hádat, ale potom jsem se jako ostatní pokusil usnout.
• ~ • ~ •
Další den ráno jsme se dali hned do práce.
Jakmile jsme zabili ty sráče, kteří zbyli okolo věznice, tak jsem se já, Rick, T-Dog, Maggie a Glenn vydali prozkoumat vnitřek věznice.
Prošli jsme jen cestu k Bloku C. Narazili jsme jen na dva mrtváky, kteří byli zamčení v celách. Zabili jsme je a uklidili je ven. Potom sem přišli i ostatní.
,,Tak co myslíš?" zeptal se Rick Glenna. ,,Domov, sladký domov."
,,Je to bezpečný?"
,,Tenhle blok ano."
,,A co zbytek věznice?"
,,Ráno se podíváme po jídelně a ošetřovně."
,,To budeme spát v celách?"
,,Našel jsem klíč u bachařů. Daryl má taky svazek."
,,Nebudu spát v nějaký kleci. Beru si schody." řekl jsem a hned jsem k nim zamířil.
Nejsem přeci nějaké zvíře, abych byl v kleci.
Ostatní šli rozebrat si cely a "ubytovat se."
Já jsem si z mých věcí a ponča udělal do pár vteřin polštář a lehl si na zem.
Vaše The Girl 91 ❤️
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanfictionLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...