KARINA :
,,C-cože?" zastavilo se mi srdce a přestala jsem dýchat.
,,Jsi příliš hubená. Je mi líto, ale pokud nezačneš jíst, tak to dítě nepřežije..."
Moc jsem ho neposlouchala.
Jak můžu být v tom?! S Philipem jsme si dávali pozor pokud vím. To je blbost. Ne ne ne ne ne. To nemůže být pravda.
Hershel si asi všiml, že ho neposlouchám.
Ucítila jsem jeho ruku na mém stehně.
,,Nemusíš se vůbec ničeho bát. Začneš jíst a dítě bude v pořádku. Se vším Ti pomůžeme. Jenom... Byla jsi už někdy těhotná?" zakroutila jsem vyděšeně hlavou.
Děsilo mě všechno co říkal.
Já... já přece nemůžu být v tom. Nebojím se o svůj život. Nikdy jsem se nebála, ale když si vzpomenu na Lori...
Nahrnuly se mi do očí slzy, ale já je hned zahnala.
,,Měli bychom to oznámit Rickovi, sehnat nějaké vitamíny..."
,,Ne."
,,Karino, měla bys to někomu..."
,,Ne. Prosím ne. Ne ted."
,,Jak myslíš." vzal si berle a postavil se.
,,Ale mysli na to, co děláš." dodal a opustil mou celu.
Jakmile odešel, tak jsem si vyhrnula tričko a až ted jsem si všimla, že moje břicho je takové... vypuklejší a rozhodně to nebude tím, že do mě Daryl dostal nějaké jídlo.
Slyšela jsem ho mluvit společně s Rickem a s Hershelem na chodbě, a tak jsem si tričko zase stáhla dolů.
,,Jsi v pohodě?" přiletěl do pokoje Daryl s Rickem v patách.
,,Em.. j-jo. Jsem v pohodě. Jen mi prostě nesedlo to jídlo. To se stává..." zalhala jsem a vypadalo to, že mi na to skočili.
,,Tak hlavně, že jsi v pořádku."
,,Ricku... já... omlouvám se..." sklopila jsem oči.
,,Za všechno. Já... jakmile to bude možné, tak si sbalím věci a..."
,,Nic takového. Jsi jedna z nás."
,,Ale... já jsem to totálně posrala. Nezasloužím si tady být."
,,Každý děláme chyby."
,,To asi jo, ale..."
,,Žádné ale." skočil mi do řeči.
,,Ted budeš bydlet s Darylem, protože v té tvojí cele se ted bydlet nedá a nikde jinde není místo."
,,Já klidně půjdu spát zase na schody..." ozval se Daryl.
,,To už si domluvte mezi sebou. Musím jít za Hershelem." podíval se Rick omluvně na Daryla, který jen kývl a zmizel za rohem.
,,Fakt jsi v pohodě?" zeptal se mě. Asi si myslel, že jsem o tom nechtěla mluvit před Rickem.
,,Jasně." nasadila jsem falešný úsměv.
,,Zabírám si postel nahoře." vykřikla jsem abych to zakecala a ihned si na tu postel lehla.
Daryl nad mým dětinským chováním jen zakroutil hlavou, něco si pro sebe zamumlal a lehl si na jeho postel - podemnou.
Přetočila jsem se na bok a na chvíli jsem zavřela oči.
ČTEŠ
Život je jenom jeden (TWD) ✔️
FanfictionLove story s Darylem Dixonem. Karina přežívá ve světě plném zombie, nástrah, smrti, bolesti, strachu a smutku. Co se ale stane, když narazí na věznici a v ní na nové lidi? Potká ji také štěstí, bezpečí a láska? Může obsahovat sprostá slova. Inspir...