19. WOODBURY A BRATR - Daryl

380 25 6
                                    

Já, Michonne, Rick a Oscar jsme jeli do Woodbury vysvobodit Glenna a Maggie.

Byl bych radši, kdyby nás vedla Karina místo Michonne, ale posral jsem to. Jakmile odešla, tak jsme hned vyjeli. Asi se jí budu muset, i když nerad, omluvit.

• ~ • ~ •

Auto jsme nechali tak míli od Woodbury a dále jsem šli pěšky.

Právě jsme šli lesem. Oscar s Michonne vepředu a já s Rickem za nimi. Celou dobu bylo ticho, dokud ho Rick neprolomil ,,Víš, co jsi pro mě udělal, pro mé dítě, když jsem byl... když jsem něco řešil... děkuju."

,,Tohle my děláme."

Naráz jsem uslyšel to známé chrčení.

,,Ricku." zastavil jsem ho.

,,K zemi." řekl těm dvoum vepředu.

Bylo jich tam hodně.

,,Do formace. Žádná střelba."

Vrhli jsme se na ně. Nebo oni na nás?

,,Je jich tu moc." řekl jsem Rickovi a vzali jsme nohy na ramena.

Doběhli jsme k chatě, do které jsme se schovali.

Strašně to tam páchlo, kvůli zdechlé lišce, která se tam povalovala na zemi.

Nenašli jsme tam jenom ji, ale také nějakého chlapa, který začal dělat hrozný rámus a chtěl otevřít zabezpečené dveře, za kterými byli chodci. Než sáhl na dveře, tak ho Michonne probodla katanou.

Vypadalo to, že dveře už dlouho nevydržej.

,,Pamatuješ Alamo?"

,,Jo. Pomoz mi s dveřma." křikl Rick na Michonne.

,,To si děláte srandu." řekl Oscar se znechuceným výrazem.

,,Je mrtvý. Zkontroluj to vzadu."

,,Čistý. ,,Jedna, dva, tři!"

Ano... vyhodili jsme ho mrtvákom a zdrhli zadníma dveřma. Ani si nás nevšimli.

• ~ • ~ •

Dostali jsme se do Woodbury a schovávali se v jednom z domů, ve kterém by podle Michonne měl být Glenn s Maggie, ale samozřejmě tady nebyli.

Jak říkám, vede nás asi do pasti. Naráz tam vešel jeden muž. Svázali jsme ho a já ho ránou mou kuší do hlavy poslal do bezvědomí.

Vyšli jsme na ulici, kde jsme zapálili požár, a tak odlákali pozornost.

Vběhli jsme do jedné místnosti a uslyšeli hlasy Maggie, Glenna a dalších. Hodili jsme tam plynové bomby, trochu jsme se porvali, vzali ty dva lidi a shovali se zase v jednom z domů.

,,Ricku, jak jste nás našli?"

,,Jak ošklivě jsi zraněný?"

,,Budu v pohodě." odpověděl domlácený a krví pokrytý Glenn.

,,Kde je ta žena?"

,,Byla hned za námi."

,,Možná si jí všimli. Mám se po ní podívat?" zeptal jsem se.

,,Ne. Musíme je odsud dostat. Ted už je na to sama." rozhodl Rick.

,,Daryle, to byl Merle. Byl to on. To on mi to udělal."

,,Viděl jsi ho?"

,,Tváří v tvář. Hodil na mě chodce. Chystal se mě popravit."

,,Takže můj bratr je ten Guvernér?" zeptal jsem se nasraně.

Život je jenom jeden (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat