36. MRTVÁCI U PLOTU

293 21 8
                                    

DARYL :

Já, Sasha, Carol, Glenn a Hershel jsme svolali poradu a dohodli se, že nemocní budou v bloku A.

David a Karen jsou dalšími nemocnými.

• ~ • ~ •

Nabídl jsem se, že půjdu pohřbít mrtvé.

Nebylo jich zrovna nejméně, ale já jsem potřeboval myslet na něco jiného a chtěl jsem chvíli nechat Karinu osamotě.

Ale ani já jsem nebyl dlouho osamotě, protože zamnou přišel Rick...

,,Jsem rád, žes tam byl." řekl jsem mu.

,,Beze zbraně jsem moc k užitku nebyl."

,,Ne, byl. Celou dobu, co ses stáhl, zasloužil sis to. Bez Tebe bychom tady nebyli."

,,To je zásluha nás všech."

,,Ne, nejvíc Tvoje. Pomůžeš nám to vyřešit?"

,,Příliš mnohokrát jsem to podělal. Já se vydal touhle cestou..." mávl směrem k poli, na kterém poslední rok strávil nejvíce času pěstováním zeleniny a prasat. ,, ...a vy jste museli řešit tyhle věci... Skoro jsem ztratil svého chlapce... kterým býval. Cokoliv jiného tohle místo potřebuje, jsem tady od toho."

,,Jak jsem říkal, zasloužil sis to. Ale co se cenní,ty vidíš chyby. Já vidím, když padaj hovna, ty tam už stojíš s lopatou." kývl jsem k lopatě kterou držel v ruce.

Není to jeho chyba.

To, že odložil pistoli a radši se dal na pěstování zeleniny neznamená, že je to jeho chyba.

Všem nám zachránil životy...

,,Ricku! Daryle!" vyrušil nás křik Maggie, ukazující k plotům, které se prohýbaly pod návaly mrtváků.

,,Sakra." řekli jsme s Rickem zároven.

Zahodili jsem lopaty a rozběhli se s Maggie k plotům.

• ~ • ~ •

,,Ten hluk je sem nalákal a ted tahle část povoluje." vysvětlila nám Karina, která tam zabíjela mrtváky přes plot.

My tři, společně s Glennem, Sashou a Tyreesem jsme jí hned začali pomáhat.

KARINA :

Stále jsme zabíjeli mrtváky přes plot, ale bylo jich stále moc.

Naráz jsem si všimla něčeho krvavého u plotu.

Byly to pozůstatky myší.

,,Vidíte to? To je tady někdo krmí?" odpovědi se mi ale nedostalo.

,,Tahle část plotu padá." řekl někdo a my se dali zpět do zabíjení.

,,Povoluje! Všichni zpátky! No tak, zpátky, hned!" zakřičel Daryl a my ho všichni okamžitě poslechli.

,,Jestli se ten plot bude prohýbat, tak se přes něj dostanou."

,,Daryle, sežen dodávku. Vím co udělat." řekl po chvíli Rick.

Daryl se hned rozběhl pro dodávlu.

Rickovy oči směřovaly k ohradě s prasaty.

Věděla jsem, co je jeho plán.

DARYL :

Naložili jsme s Rickem selata do dodávky a vyjeli ven.

Já jsem řídil a Rick každé prase poranil, aby po něm mrtváci šli.

Takhle jsme je zabavili a ostatní zatím podepírali ploty.

Když Rick nařízl poslední sele, tak jsem se, se zničeným Rickem vrátil zpět.

Ten den ještě zapálil ohradu, ted už mrtvých selat a pomáhal mi kopat další hroby.





Vaše The Girl 91 ❤️

Život je jenom jeden (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat