' ناشناس '
دستمو اروم به نرده هاي سرد ميگيرمو سعي ميكنم بدون از دست دادن تعادل ويا بهم خوردن ريتم قدم هام از پله ها پايين برم .
دستي به موهام ميكشم و اونارو حالت ميدم و به اطرافم نگاه ميكنم
مثل هميشه .. پر از رفت و آمد هاي خالي !سمت اولين سالن روبروييم قدم برميدارمو نشستن و برداشتن ايپد خودم از روي ميز سعي ميكنم خودمو سرگرم كنم ..
:" يه نوشيدني برام بيار "
محكم و بااعتماد بنفس ، مثل هميشه دستور ميدم و منتظر تاييد خدمتكاريم كه درحال تميزيه سالنه ..
:" چي ميل داريد خانم ؟ "
ميپرسه و جلوم مي ايسته .. بدون نگاه كردن بهش زير لب اسم نوشيدنيمو ميگم و با حوكت دستم بهش ميفهمونم كه تنهام بزاره.
من اصلا توي موود تحمل آدماي دوروبرم نيستم !با وارد شدن به صفحه مخصوص خودم سعي ميكنم خبراي مهم رو گلچين كنم و بخونمشون ..
سرقت بانك ، مسخرست
آتش سوزي مناطق جنگلي در امريكاي جنوبي ، كي اهميت ميده ؟
ربوده شدن كودك خردسال ..، به من چه ؟خبرا يكي از يكي خسته كننده تر شدن و من تنها كاري كه ميكنم خاموش كردم ايپده و چند دقيقه بعد گرِگ درست رو بروم ظاهر ميشه .. گرگ ، يكي از افراد نه چندان درجه بالا ولي مورد اعتماد !
با چشماي روشنم بهش با بي تفاوتي نگاه ميكنم و سعي ميكنم بفهمم چي ميخواد..
:" خانم .. رئيس صداتون ميزدن .. ميخواستن شما هم"
حرفشو نصفه قطع كردم وقتي بي تفاوت از كنارش رد شدم و از سالن خارج شدم ... با روبرو شدن با خدمتكاري كه ديده بودم بدون توقف صدامو بلند كردم
:" خيلي دير كردي .. ميتوني بريزيش دوور !!"
و بدون حتي نگاه كردن كه نوشيدني توي دستش راهمو به سمت اتاق مورد نظرم كج كردم ..
صداي پاشنه هاي كفشم راهرو بلند و مخوف عمارتو پر ميكرد و باعث ميشد حس خوبي بهم دست بده ، لبخند كجي روي صورتم داشتم و با تكون دادن بيشتر موهام اعتماد بنفس بيشتري كسب ميكردم ..
صداي پاي گِرِگ درست پشت ردپاهاي من بلند ميشد.. بازم اون قراره باشه ؟ درك نميكنم اون چه چيزي داره كه انقدر قابل اعتماده ؟ هرچي كه هست اعتماد منو كسب نكرد.. حداقل نه تا الانجلوي در بزرگ و چوبي روبروم لحظه اي مكس كردم و با بالا انداختن ابروم به نگهبان هايي كه روبروم قرار داشتن اشاره كردم درو باز كنن و خب .. مگه ميتونستن كاري غير اين انجام بدن ؟
ESTÁS LEYENDO
For you [ H.S ]
Fanficتو نميتوني به رقصيدن با شيطان ادامه بدي و بپرسي چرا هنوز تو جهنمي داكوتا. [ sexual contact ] [ Harry Styles AU ]