جهنم فقط توي دنياي بعد از مرگ نيست . جهنم اينجاست !
توي همين دنيا و با همين آدما .
و مطمعنا عمارت هري يكي از طبقات جهنم توي اين دنياست .اون شيطانه و من شعله هاي آتيشه سوزانشو ميتونم توي چشماش تشخيص بدم !
اون چشم ها زيبان خيلي زيبا .. اما شايد .. شايد شيطانم زيبا باشه اينطور نيست ؟
اگه هري زيباست پس شيطانم حتما قشنگه !بطريه آبي كه همين چند ثانيه پيش توي ليوان ريختمو درباره برداشتمو داخل يخچال قرار دادم.
توي اين تاريكيه عمارت ، نوري كه از يخچال باز شده ي توي آشپزخونه به چشمم ميخوره؛ اذيت كننده است !
صداي شكم گرسنم داره ديوونم ميكنه اين ميتونه يكي از دلايلي باشه كه من از اتاقم بيرون اومدم !
:" باشه داكوتا .. الان ديگه تشنه نيستي ولي همچنان گشنه اي "
زير لب زمزمه كردمو دستمو روي شكمم كشيدم .
و اون دوباره صدا داد:" باشه مستر شكم..بزار ببينم چي ميتونم برات پيدا كنم "
من دارم ديوونه ميشم و از اين باخبرم .
چشمامو توي يخچال چرخوندمو دنباله يه چيزخوب براي خوردن ميگشتم.دستمو سمت كاسه سالادي كه اونجا بود بردم تا برش دارم اما با ديدن چيزي از كارم متوقف شدم .
:" ببخشيد سالاد عزيز.. ولي من نميتونم از شكلات بگذرم ."
دستمو سمت ظرف شيشه ايه نوتلا بردمو اوردمش بيرون و درشو باز كردم
:" تو خيلي زيبايي نوتلا"
از كار خودم خندم گرفت . يكي از چراغ هاي اشپزخونه رو روشن كردم ، اين زيادم پر نور نيست و اين خوبه .
برگشتم سمت كابينت ها تا بتونم يه چنگال يا قاشقي چيزي پيدا كنم ..
اها خودشه .من هميشه از قد كوتاهم رنج ميبردم!
من خيلي كوتاه نيستم اما بلندم به حساب نميام و الان ؟
اوه .. من حتي نميتونم يه چنگال رو از طبقه بالايي كابينت بردارملعنت به اين شانس
روي پنجه پام رفتمو يكم بدنمو به سمت بالا كشيدم
:" زود باش.."
بيشتر تلاش كردم و الان ميتونم برخورد فلز سردشونو با نوك انگشتام حس كنم..
:" بايد قدت يكم بلندتر ميبود دال"
با شنيدن صدا جيغ خفيفي از دهنم خارج شد و من با ترس پريدم و به پشت سرم نگاه كردم .
هري با موهاي شلختش و يه پيراهن زرشكي كه مثل هميشه چندتا دكمه بالاييش باز بودن به چهارچوب در تكيه داده بود و دستاشو جلوي سينش گره زده بود
:" ت..تو چرا ..اينجايي ؟"
بين نفس هاي سنگينم گفتمو سعي كردم دستمو كمتر به سينم كه انگار ميخواست از جاش كنده بشه فشار بدم.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For you [ H.S ]
Hayran Kurguتو نميتوني به رقصيدن با شيطان ادامه بدي و بپرسي چرا هنوز تو جهنمي داكوتا. [ sexual contact ] [ Harry Styles AU ]