0.3

5.9K 588 591
                                    

İyi okumalar.

Önümdeki şaraptan minik yudum aldığımda,kendimi kasmaktan başım ağrımaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Önümdeki şaraptan minik yudum aldığımda,kendimi kasmaktan başım ağrımaya başlamıştı.Terleyen elimi, üstümdeki siyah elbisenin eteğine silerken,bana seslenen Sehun'a  döndüm."Efendim?"

"Çok dalgın duruyorsun,iyi misin?"

Hayır,seninle yemeğe çıktığım için vicdan azabı duyuyorum.

"Ah evet,midem bulandı biraz.Lavaboya gitsem iyi olur."

Endişeyle bana baktı."Eşlik edebilirim istersen?"ayağa kalkarken onu reddettim."Hemen gelirim, teşekkür ederim."

Israr etmediğinde masadaki telefonumu alarak lavaboya doğru ilerledim.Ellerimi soğuk suda yıkarken, saçlarımı düzelttim.Evet, Sehun'la yemeğe çıkmıştım.Bundan pişmandım fakat reddetsem yine üzülecekti ve yine pişman olacaktım.

Oflayarak musluğu kapattığımda,arkamdaki tuvaletin kapısı açıldı.Çıkan kişiye şaşkınca bakarken,o beni farketmemiş lavaboda ellerini yıkamıştı.Ellerini kurulamak için döndüğünde beni farkederek şaşkınca güldü."Lalisa?"

"Bayan Kim?"

Ellerini hızlıca kurulayarak,bana sarıldı."Ah burada karşılacağımızı hiç düşünmemiştim tatlım.Nasılsın?"

Üstünde kırmızı zarif bir elbise vardı.Oğlu güzelliğini ondan almış olmalıydı.Çok güzel bir yüzü vardı ve çok samimiydi."İyiyim Bayan Kim.Siz nasılsınız?"

Tuvallette konuşmanın saçma olduğunu anlamış olmalı ki koluma girerek beni dışarı çıkardı.Durduğumuz yerden Sehun'a bakmak için kafamı çevirdiğimde, oturduğumuz masadaki boşlukla kaşlarımı çattım.

Nereye gitmişti ki?

"Taehyung'la birlikte yemeğe çıktık.Seninle karşılaşmamız çok iyi oldu.Çok sıkıcı bir çocuk cidden,bize eşlik etmek ister misin?"

Oturdukları masayı gösterdiğinde, kafasını telefona gömmüş Taehyung'u görmemle şaşkınlıkla Bayan Kim'e baktım."Hiç rahatsız etmeyim sizi.Zaten birazdan kalkacağım."

İtiraz istemezmiş gibi kafasını iki yana sallarken,kolumdan tutarak masaya doğru yürüdü."Ne rahatsızlığı,benim için çok güzel olur."Masanın yanına geldiğimizde konuşmaya devam etti."Eminim Taehyung'da öyle düşünüyordur.Değil mi Taehyung?"

Sesimizi duyan Taehyung kafasını telefondan kaldırdığında bakışları ilk olarak annesini,daha sonra ise beni buldu.Umduğumun aksine şaşırmamış,tam tersine bunu bekliyor gibi bana bakmıştı.

sweet little lies Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin