Üç gün geçmişti.Bu süreçte diğer hastalarımla ilgilenmiş,hepsine yardımcı olmaya çalışmıştım.
Bugün ise onunla randevum vardı.Randevu saati yaklaşırken, telefonuma gelen mesajla hem şaşırmış hem de gülmüştüm.
Bilinmeyen numara:
- Senin için sorun olmazsa, bugün dışarıda buluşalım?
Numaranı nereden bulduğumu sorma,benim için zevkti. :)
K.T.
Alayla güldüm.Numaramı bulmasına şaşırmamıştım tabiki.Eli kolu genişti,bu yüzden bulması çok zor olmamıştır.Fakat...Neden dışarıda buluşacaktık?
Lalisa:
- Konum?
Numaramı nereden bulduğunu sormuyorum.
Mesajı yolladıktan sonra odama çıkarak üstümü değiştirdim.Mavi düz bir kot, üstüne ise beyaz bir tişört giymiştim.Sade ve rahat olmayı seviyordum.
Kısa bir süre sonra konumu atmıştı.Bugün ondan başka randevum yoktu.Ne kadar gıcık olursa olsun hastamdı ve onun ricasını elbette geri çeviremezdim.
Telefonumu cebime atarak evden çıktım.Çıkmadan önce ocağı ve pencereleri kontrol etmiş, kapıyı ise iki kere kilitlemiştim.
Tek kalmam korkmadığım anlamına gelmezdi.Geçen haftalarda üst komşumun evine hırsız girmişti ve o günden beri hem daha tedbirli hemde daha korkak birine dönmüştüm.
Söylediği kafe evime yakın,sahil kenarı güzel bir mekandı.Sıkıldığım zamanlarda oraya gider bir şeyler içerdim.Bu yüzden arabayla gitmek yerine yürüyerek gitmeyi tercih ettim.
Kısa bir süre sonra dediği kafeye geldim.
Kapıyı açarak içeri girdiğimde, gözlerim sanki odağı oymuş gibi anında onun üstünde toplanmıştı.
Taktığı güneş gözlüğü gözlerini kapatmış, ağzında arsızca çiğnediği sakızıyla umursamaz bir tavır yaratıyordu.Üstünde olan bakışların farkında mıydı yoksa umursamıyor muydu bilmiyordum fakat çoğu kız iç çekerek onu izliyordu.
Kulağında takılı olan kulaklığıyla güldüm.Büyük ihtimal sevdiğini söylediği raplerden dinliyordu.
Yanına yaklaştığımda hâlâ beni farketmemişti.Elindeki telefonu çevirerek, müziğin ritmine uygun kafasını sallıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweet little lies
FanfictionKim Taehyung yalan söylemeyi severdi. Psikoloğu Lalisa Manoban ise ona inanmazdı. Bir gün Taehyung doğruyu söyleyecekti fakat Lalisa ona inanmamayı seçecekti. Kim Taehyung | Lalisa Manoban