0.8

5.8K 520 706
                                    

"Sıradan hayatına biraz aksiyon ve romantizm koymandan bir şey olmaz Lisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sıradan hayatına biraz aksiyon ve romantizm koymandan bir şey olmaz Lisa.Ayrıca bahsettiğin şey korkunç bir şey değil Tanrı aşkına seni sevgilisi olarak tanıtmasında ne var?"

"Ne mi var?Jennie o benim hastam...pekala bunu önemsemesek bile böyle bir şey yaşanması çok saçmaydı anlıyor musun?Birden elimden tutunca mal gibi kaldım."

Sırıttı."Etkilenmişsin işte itiraz etme.Ayrıca çocuk sana seni neredeysen alacağını söyleyen mesaj attı ama geri dönmedin bile git yanıt ver"

O kadar dalgındım ki mesaj attığını bile unutmuştum.Eve uğradıktan sonra Jennie'ye olayları anlatmıştım.Evime hırsız girdiğini duyunca şok olmuş ve bu sürede onda kalmamı istediğini ve itiraz istemediğini söylemişti.Annesi benimle yakından ilgilenmiş,polise gidip araştırabileceklerini söylemişti ama gerek kalmadığını söylemiştim.Taehyung polise gitmemem gerektiğini söylemişti değil mi?

Şu an ise Jennie'nin odasında yatağının üstünde konuşuyorduk.Ona Taehyung'un yaptığı şeyi ve orada kaldığımı söylediğimde kısa süreli bir şok geçirmiş daha sonra ise bu olayı abarttığımı anlatmaya çalışmıştı.
Telefonumu elime alarak mesaj atan Taehyung'a yanıt verdim.Hava hafiften kararmaya başlamıştı ve büyük ihtimal tekrar onlara gideceğimi düşünüyordu.

Lisa:
"Bu gece arkadaşımda kalacağım,merak etmene gerek yok.İyi akşamlar."(19.08)

Çok mu soğuk yazmıştım?

Kafamı iki yana salladım.Çok fazla ve gereksiz düşünüyordum.Belkide Jennie haklıydı, abartıyor olabilirdim.Saçma davranışlarımı izleyerek kıkırdayan Jennie'ye döndüm."Gülme,hem siz Kai ile nasılsınız?"

Daha çok sırıtmaya başladı."Çok iyiyiz,anneme ondan bahsettim ve tanışmayı kabul etti.Şaka gibi ama karşı bile çıkmadı.Sanırım erkek arkadaşım olduğunu çoktan anlamış."

Onun adına sevinmiştim çünkü gerçekten mutlu olmayı hakediyordu.Kai iyi bir çocuktu ve bakışlarından bile Jennie'yi ne kadar çok sevdiği anlaşılıyordu.Jennie beni onunla tanıştırdığı ilk anda bunu anlamıştım."Yakında evlenme teklifi eder o zaman"dediğimde Jennie kızararak koluma vurdu."Sus bak heyecanlanırım."Kıkırdadığımda, masanın üstündeki laptobunu alarak yatakta arkasına yaslandı."Yanıma gel hadi film izleyelim."Yanına geçerek aynı onun gibi sırtımı yasladım."Ne izleyelim?"Omzumu silktim."Farketmez."

O film seçerken,telefonuma bildirim gelmesiyle elime aldım.Jennie anlamış gibi sırıtarak bana baktı."Bakma şöyle"
Gözlerini bilgisayara çevirdi."Tamam bakmıyorum hadi."

sweet little lies Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin