0.7

5.5K 512 575
                                    

5sos,Lonely heart

Rahatsız geçen uykumdan beni uyandıran şey,alt kattan gelen son ses müzikti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahatsız geçen uykumdan beni uyandıran şey,alt kattan gelen son ses müzikti.

Oflayarak gözlerimi açarken, dün akşam olan her şeyin gözümün önünden geçmesiyle yüzümü buruşturdum.Evime hırsız girmiş, psikoloğu olduğum birinin evinde geceyi geçirmiştim.
Telefonum çalmaya başladığında, yanımdaki komidine uzanarak ekrana baktım.

Sehun

Açmak istemesemde, sabahın köründe beni aramasının nedenini merak etmiştim.Telefonu açarak karşı tarafı dinledim."Lisa?"

"Günaydın Sehun"diye mırıldandığımda, ayağa kalktım.Aşağıdan gürültülü şekilde müzik gelmeye devam ediyordu ve bunun kimden geldiğini hakkında elbette bir tahminim vardı."Ah afedersin, günaydın Lisa.Seni rahatsız ettiğimi biliyorum fakat seni merak ettim."

"Bir şey mi oldu?"neden merak ettiğini anlamamıştım."Az önce evine uğradım fakat evde yoktun, üstelik evine iki üç tane adam bir şeyler taşıyordu.Taşındın mı yoksa?"

İçimden bir küfür ettim.Siktir!

Ses vermediğimde meraklı sesini duydum."Bir sorun mu var?Bana anlatabilirsin Lisa"

Görmeyeceğini bile bile kafamı iki yana salladım."Sorun yok merak etme, seni sonra ararım olur mu?"
Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattığımda,sinirden çığlık atmak üzereydim.Bunu neden yapmıştı?

Odadan çıkmak için ilerliyordum fakat aynadan üstümü ve saçımı görmemle bu eylemim durdu.Hızlıca dünkü kıyafetlerimi giyerken, saçımı tepeden bağladım.Çıkardığım kıyafetleri katlayarak odadan çıktığımda, yüksek müzik sesi gelmeye devam ediyordu.Ve tabiki rapti.Sabahın köründe son ses rap dinlemek asla tercih etmeyeceğim bir şeydi.Bu çocuk gerçekten çıldırmış olmalıydı.

Sesin olduğu yere doğru ilerlerledim,tahminimce mutfaktan geliyordu.Kapının önüne geldiğimde gördüğüm görüntüyle kaşlarım havaya kalktı.

Ocağın başında rap söyleyerek krep pişiren Kim Taehyung.

Ben şaşkınca ona bakarken beni farkederek sırıttı."Günaydın"Üstüne beyaz bir tişört giymiş, altında ise gri bu eşofman vardı."Günaydın"diye mırıldandım."Sen...yani"Tanrım resmen ocağın başında yemek yapıyordu."Ne var?Hiç yemek yapan erkek görmedin mi?"

Alayla güldüm."Yemek yapan erkek gördüm ama,rap dinleyerek yapanı görmedim"

"Benim farkım"sırıttığında, mutfağa girdim.O sırada açtığı müziği kapatmış,bana bakmaya başlamıştı."Neden bunu yaptın?"
Sorarca bana baktı"Neyi?"

sweet little lies Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin