Bu boş sesler ve bitmek bilmeyen hikayeler.Bitmek bilmeyen hikayeler. Biri bitmeden biri başlayan hikayeler. Birisi gitmeden,birisi gelen hikayeler ve boş sesler. Kulağımda çalıp duran, susmak bilmeyen boş sesler.
Chaeyoung, kızım.
Taehyung'un babası böyle söylemişti değil mi?
Şaka gibi gelen duruma güldüm. Çünkü yapılacak daha iyi bir şeyim yoktu. Psikoloğu olduğum, bana yardım edip bar köşelerinden toplayan kişi, beni sahte sevgilisi olarak tanıtıyor, ansızın aile yemeğine davet ediyordu ve ben gittiğim o yemekte en yakın arkadaşım olan Chaeyoung'un onun kardeşi olduğunu öğreniyordum.
Tekrar güldüm.
Çalan zille, üstümdeki pembe pijamaları umursamadan, kapıya ilerledim. Jennie'nin geldiğini biliyordum, ona detayları anlatacaktım. Üç kere kilitlediğim kapıyı açarak, hemen önümde duran Jennie'ye baktım. "Hoşgeldin." Ayakkabısını çıkararak içeri geçti. Dışarıda yağmur yağıyor olmalı ki , üstündeki ceketi ıslanmıştı. "Hava birden bozdu anlamadım. İyi ki ceket almışım." Ceketini elinden alarak, askıya astım. "Yağmur yağdığından haberim yoktu. Üşümüşsündür içeri gel hadi."
"Ne yapıyorsun böyle tek başına? Şuna bak bunalımda gibisin... Pijamaların hâlâ duruyor." Kanepeye oturduğumuzda, dediği şeylere itiraz etmedim. "Kahve yapıyorum, içte için ısınsın." Kafasını salladığında , mutfağa ilerledim. Kısa sürede yaptığım kahveleri kupaya koyarak , içeri geçtim. Oturduğu koltukta yanına otururken, bir kupayı ona uzatmış, diğerini ise kendim almıştım.
"Dökül bakalım."
Gözlerini kısarak konuştuğunda derin bir nefes aldım."Dün sana bir davet demiştim." Kafasını salladı. "Elbise sormuştun,evet." Kahvemden bir yudum içtim. "O davet, Taehyung'un aile yemeğiydi."Duraksadı.
Gözleri büyürken,elini ağzına götürdü. "Nasıl ya?" Şapşal haline istemsizce gülümsediğimde, devam ettim."Sahte sevgililik olayını anlatmıştım, Taehyung bunu ailesine söylemiş. Bende zor durumda kalmasın diye kabul ettim. Normal klasik bir yemek sandım ama..."
Merakla kafasını salladı. "Bu olana tepkimi sonra vereceğim ama devamında daha dehşet bir şey olduğunu bildiğim için şimdi tepki göstermeyeceğim. Ama.. ne?"
Sesimin titrememesi için çabalarken, gözlerimi pencereye diktim. "Taehyung'un babası bana birisini anımsattığımı söyledi." Bakışlarımı ona çevirdim. "Kim diye sorduğumda kızım Chaeyoung dedi." Bu sefer sesim titrediğinde, dolan gözlerimi tavana diktim. "Jennie... Bu nasıl mümkün olur ki? Aklım almıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweet little lies
FanfictionKim Taehyung yalan söylemeyi severdi. Psikoloğu Lalisa Manoban ise ona inanmazdı. Bir gün Taehyung doğruyu söyleyecekti fakat Lalisa ona inanmamayı seçecekti. Kim Taehyung | Lalisa Manoban