1.7

5.5K 474 669
                                    

lütfen multideki şarkı ile okuyun, özellikle son kısımları<3

lütfen multideki şarkı ile okuyun, özellikle son kısımları<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Havanın griliği ruhumu yansıtıyor gibiydi. Ne tam siyah olmayı başarmış, ne de beyaz olmayı. Arada kalmıştı. Bu griliğin birazdan yağmur olarak gökyüzüne döküleceğini tahmin edebiliyordum. Hava diğer günlere göre biraz kasvetliydi.

Omzuma dokunan bir elle, arkamı döndüm. Sehun üstündeki takım elbiseyle, hoş bir şekilde gülümsemişti. "Öğle yemeğini birlikte yiyelim mi diye soracaktım. Yalnızsın sanırım?"

Gülümsemeye çalışarak kafamı salladım. "Benim için uyar."

"Nereye gidelim?"

Düşünür gibi kaşlarımı kaldırdım. "Hastanenin yakınında bir kafe olacaktı. Orada bir şeyler atıştırabiliriz."

"Restorana gidebiliriz istersen?"

Kafamı iki yana salladım. "Çok aç değilim."

Gülümseyerek kafasını salladı. Bana daha çok arkadaşça yaklaşmaya çalıştığının farkındaydım. Onun için bu durumun zor olduğunun da farkındaydım ama en azından deniyordu. "Arabaya geçelim o zaman." Birlikte Sehun'un arabasına ilerledik. Son model lüks arabası bana göz kırparken, kapımı açmasıyla belli belirsiz tebessüm ettim.
Kapımı kapattıktan sonra dolanarak şoför koltuğuna oturdu. Emniyet kemerimi takarak arkama yaslandım.

Bir hafta geçmişti.

Beni eve bırakıp, veda busesi bırakır gibi öperek gittiği günün üzerinden tam bugün bir hafta geçmişti.

Ona istediğini veriyordum. Zaman lazım demişti ve o zamanı veriyordum. Bu zaman bizim için iyi mi kötü mü olacaktı bilmiyordum ama onu özlemiştim. Yüzyüze gelmeyi bırak, küçük dahi bir mesajlaşma bile yaşamamıştık. Ne yaptığını, nasıl olduğunu öylesine merak ediyordum ki... Ne yazık ki soracağım birisi bile yoktu. Bayan Kim'in son olaydan haberi olduğunu az çok tahmin edebiliyordum. Taehyung annesine değer veren bir adamdı ve Chaeyoung'un arkadaşı olduğumu kesinlikle annesine söylemişti.

Arkadaşı Jimin'e ise ulaşabileceğim bir numara bile yoktu. Ayrıca onunla konuşursam anında Taehyung'a yetiştireceğini tahmin etmek çok zor değildi.

"Ne düşünüyorsun?" Sehun'un sorusuyla ona baktım. Kaşlarını kaldırarak bana bakıyordu. Radyodan çalan tanıdık müzikle, önüme döndüm. "Öylesine şeyler."

"Ya da öylesine olmasını istemediğin şeyler?"

Öylesine olmasını istemediğim biri.

sweet little lies Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin