ÖN SÖZ

1.5K 261 104
                                    

Merhaba Sevgili Okurlar,

Her zaman satırların ardında gizli olmayı tercih eden, ön sözleri biraz gereksiz biraz da samimiyetsiz bulan biri oldum ancak bu sefer bir adım öne çıkıp sizinle tanışmak ve her şeyden daha önemlisi bir uyarıda bulunmak istiyorum. Yirmi üç yaşında Hukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi olarak hiçbir zaman şiddet yanlısı bir birey olmadım. Şu an için on yedi bölümü müsveddelerin arasında hazır bulunan bu kitabımda ilk başlarda şiddet unsurlarına maruz kalacağınızı belirtmem gerekiyor. Çocuk edebiyatında karakterle özdeşim kurma meselesi çokça söz konusu olduğu için bu kitap çocuğa evrensel, milli ve ahlaki değerlerin aktarılmasında verimli bir araç olmayacaktır. Kurguyu oluşturan kişiler, fiziksel ve sosyal yönden aşırı idealize edilmiş yapay karakterler değildir. Kitapta bilişsel, duygusal, davranışsal, psikolojiksel olarak kusurlu karakterler ve bir o kadar da kanunsuzluk yer almaktadır. Bu yüzden, tam da bu satırları okuyan on altı yaşından küçük okuyuculara kendi zihinsel ve ruhsal gelişimlerinin sağlığı açısından kitabı okumayı bırakmalarını tavsiye ediyorum.

Bir üçleme olacak şekilde planladığım Soluksuz serisini kurgularken şiddeti yüceltmek, kadınlara yönelik her türlü zorbalığı normalleştirmek amacında asla olmadım. Aldığım bu büyük sorumlulukta amacım, her beynin silah olmaya hazır programlandığını sizlere gösterebilmekti. Evet maalesef gerçek olan şu ki baskı noktasını bulduğunuz her beyin, kullanmasını bilene etkili bir silahtır.

Başkalarının hikayesinde silah olmamanız dileğiyle...

Gizem

SOLUKSUZ #OlumculBirOyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin