1. Fejezet

4.6K 124 4
                                    

Anya kényszerített rá. Soha nem vettem volna rá magam, hogy a nachos és netflix kombós estéim helyett a mozgást válasszam. Az edzés és az egészséges életmód olyan messze állnak tőlem, mint a Hold a Földtől.

Tudtam, hogy változtatnom kellene, de nem volt elég akaratom hozzá.

- Vettem neked kondibérletet - közölte hatalmas mosollyal. - Használd ki! Meg ne tudjam, hogy kidobtam a pénzt!

Csodás. A szuperhős, aki eljött megmenteni a napot. Anya olyan kiszámíthatatlan, mint valami hullámvasút. Sose tudod, hogy a következő pillanatban milyen kanyart vesz. Már beletörődtem, hogy nem közli előre a terveit, de megszokni sosem tudtam.

Belesajdult a szívem, hogy az egyetem mellett, nem pihenhetek otthon. Kénytelen voltam belépni a fitness kemény és ijesztő világába. Ráadásul, az edzőtermek olyan kínosak. Attól tartottam, hogy a rutinos edzők jót szórakoznak az olyan amatőr fiatalokon, amilyen én is vagyok.

Késésben voltam gyakorlatról, amikor anya elállta az utamat és figyelmeztetően az aurámba nyomta a mutatóujját.

- Igen? - sóhajtottam fel. - Nincs erre időm, te is tudod!

- Ne felejtsd el, hogy délután menned kell az edzőterembe, Rhea Sanchez személyi edzőhöz!

- Nem felejtem el - forgattam a szemem. - Jó a memóriám.

- Mégis könnyen megfeledkezel a dolgokról. Gondoltam jobb, ha szólok. Reggel beszéltem vele telefonon. Mondtam neki, hogy fél négyre mész. Még ezt is elintéztem helyetted, mert mindketten tudjuk, hogy te nem vagy a tervezés nagymestere.

- Lehet, de másban jó vagyok - húztam fel az orrom. - Nem véletlenül jutottam be színművészet szakra!

- Még csak elsőéves vagy. Majd arra legyél büszke, ha bent is maradtál.

- Anya! Ez nem olyan, mint az orvosi képzés, ide tehetség kell!

- Meg kitartás és tanulás. Mindenhol teljesíteni kell, angyalom. Márpedig te lusta vagy, szóval a rendszeres edzés pont jó lesz arra, hogy elkezdj végre megváltozni. Ez a hozzáállás a sírba visz, komolyan mondom, hogy...

Elindultam az ajtó felé.

- Elmentem, anya! - szóltam közbe egy sóhaj kíséretében.

- Nehogy valaki máshoz menj! Rheát keresd!

- Oké, oké. Megjegyeztem.

Az elmúlt időszakban állandóan erről a személyi edzőről beszélt, akit talált nekem.

Rhea Sanchez az egyik legjobb női testépítő Manchesterben, mégsem hallottam róla korábban. Bár, nem mintha követném bármelyik sportoló munkásságát. Inkább színészeket és művészeket követek.

Anya mindenáron azt akarta, hogy Rheához járjak. Azt mondta, neki vannak a legjobb értékelései. Plusz folyton azt hangoztatta, hogy az egyik barátnőjéből, valami Jody-ból is kigyúrt nőt csinált, aki ma versenyekre jár és büszkén mutogatja íves idomait. 

Én nem akartam erre a szintre eljutni. Nem vágytam rá, hogy olyan kigyúrt legyek, mint a versenyzők és Rheára sem akartam hasonlítani. A nőies kisugárzása ellenére, széles vállakkal és formás izomzattal rendelkezik a teste minden egyes területén. A karján az erek olyan látványosan dudorodnak ki és futnak egymásba, mintha a Google térképet nézném. Ettől függetlenül ő még éppen, hogy nem esett át abba a kategóriába, ami szerintem már túlzás.

Az egyik interjúban azt nyilatkozta, hogy már nem szeretne több izmot építeni, csak tartani a jelenlegi állapotát. Jól teszi, gondoltam. Én viszont bőven megelégedtem volna azzal, ha fogyok egy kicsit, illetve minimális izmot szedek magamra. Nem voltam duci, de mégiscsak jobb, ha az ember egészségesnek érzi magát. Ez az egyetlen dolog motivált. Azon kívül, hogyha elmegyek edzeni, megúszom a veszekedést anyával, és a netflixtől sem leszek eltiltva. Most komolyan, hogyan zárhatja el egy szülő a színészpalántáját a filmek világától? Képes volt megfenyegetni ezzel.

Az edző - The Trainer (Befejezett)Where stories live. Discover now