Ez vagyok én per pillamat💕:
————————————————Az első próba után nagyjából két héttel a pénteki dupla bájitaltan óra befejezte előtt 10 perccel Piton mogorva arccal elengedte a griffendéleseket, akiknek láthatóan eszük ágában sem volt megkérdőjelezni a professzor váratlan nagylelkűségét és fejvesztve menekültek kifelé a sötét pincehelyiségből.
Miután az utolsó griffendéles is elhagyta a termet Piton egy hangtalan mozdulattal becsukta az ajtót majd az osztály felé fordulva fekete szemeit lassan egyesével végighordozta a felsorakozott tanulókon.
- Dumbledore professzor megkért, hogy informáljam önöket arról, hogy a hagyományosan a Trimágus Tusa részét képező karácsonyi bál huszonötödikén este nyolc órakor kerül megrendezésre. A dísztalár viselése minden jelenlévő számára kötelező. Mielőtt még nagyon beleélnék magukat a bálra való készülődésebe – itt egy jelentőségteljes pillantást küldött a szüntelenül vihorászó Pansy Parkinson felé – véssék az eszükbe, hogy az a tanuló, akit a házirend megszegésén kapunk olyan büntetést fog kapni, amit utána a következő Tusa megrendezéséig emlegetni fog...
Lyra gondolatai a délután hátralevő részében csak és kizárólag a tusa körül forogtak. Elképzelte a haját és a tónusaihoz illő megfelelő színösszeállítást, valamint megfogalmazta és el is küldte a Narcissának szánt levelét, ami a bálhoz szükséges dolgok listáját tartalmazta. A lajstrom élén természetesen az estélyi ruha szerepelt, aminek kiválasztásához a színen kívül Lyra semmilyen instrukciót nem adott, teljesen a nénikéje jó ízlésének gondjaira bízva a megfelelő ruha kiválasztását.
A bálon rágódva csak is kizárólag egy ember oldalán tudta elképzelni magát, ezzel azonban szemmel láthatóan egyáltalán nem volt egyedül. A bizonytalanságát pedig tovább növelte, hogy úgy tűnt, mintha Cedric a jelenlétében tudatosan kerülné a témát.
A bál bejelentése után fiút még bajnokká választását követő napokban tapasztalt rajongásnál is nagyobb figyelem övezte. Rendszeresen bukkantak elő a semmiből a legkülönbözőbb korú és kinézetű lányok, akik Lyrával egyetemben egytől egyig a hugrabugos fiút képzelték el tökéletes partnerüknek.
Cedric a saját kedves, de határozott módján gondosan ügyelve arra, hogy még véletlenül se bántsa meg őket mindannyijukat visszautasította. Miután azonban az egyik délutánon fültanúja volt ahogy Cedric harmadszorra próbálja egy igen tapadós végzős lány tudtára akarja adni, hogy nem szeretne vele menni a bálra a partnerkeresés a mardekáros lány rémálmainak visszatérő elemévé vált.
A rémálmaiban ő is egy volt a Cedric után epedező lányok közül, aki nagy nehezen összeszedte a bátorságát és a fiú elé állva elhívta őt a bálba, amit egy rövid, de annál megalázóbb kikosarazás követett. Az álom azonban itt vég nem ért véget. Cedric ajkait gúnyos mosolyra húzva figyelte őt. Lyra – akire ilyenkor a tőle szokatlan módon rájött a dadogás – teljesen megsemmisülve bámult a fiú fagyosan csillogó szürke szemeibe. Nem csak kinevette, de ki is gúnyolta őt, ami hatására rendszerint verejtékben úszva ébredt fel.
ESTÁS LEYENDO
A Black hagyaték ϟ Harry Potter ff.
FanficLyra Black vállára a nemes és nagy múltú Black család legfiatalabb hajtásaként súlyos teher nehezedik. A fele rokonsága az Azkaban hideg celláinak falai között senyved, szülei emlékéből pedig nem maradt más, mint a lány nyakában logó apró szív alakú...