Terjedelem tekintetében szerintem egyéni csúcsot döntöttem, remélem elnyeri a tetszéseteket az új rész!
(Különösen rátok gondolok kedves shipperek!💗)✨Komizzatok és dobjatok egy csillagot!✨
Lyra szíve hevesebben kezdett verni amikor a Világkupa helyszínéül szolgáló stadion felé tartó tömegben megpillantotta a felé sétáló Cedricet. Azóta nem látta őt mióta a nyári szünet elején elköszöntek egymástól a King's Cross pályaudvaron és habár Draco baglyát használva Lucius tiltása ellenére titokban levelezhettek egymással Lyrának borzasztóan hiányzott a fiú társasága.
- Ne itt nyisd ki... - súgta oda a lánynak miközben egy apró pergamendarabot csúsztatott a kezébe.
A lány ezután egy ideig igyekezett követni őt a tekintetével, de a stadion felé tartó hömpölygő tömegben hamar szem elől tévesztette a fiút. A kezében szorongatott cetlire pillantva majd' megölte a kíváncsiság, hogy elolvashassa a Cedric által körmölt üzenetet.
Már nem igen figyelt a külvilágra, csak az előtte haladó szőke üstököket követve lavírozott a világ minden tájáról érkezett boszorkányok és varázslók között, hamarosan pedig azon kapta magát, hogy lehuppan a díszpáholyban elhelyezett bársonykarosszék egyikébe.
Miközben Lucius azzal foglalatoskodott, hogy bemutassa családját a díszpáholyban helyet foglaló fontos embereknek Lyra kihasználta a rendelkezésére álló időt és gyorsan végigolvasta a kezébe nyomott pergamendarabra írt rövid üzenetet.
Találkozzunk a meccs után. A sátrunk a kettes számú kemping E szektorában áll.
Cedric
- Nagyon rossz ötlet - súgta oda neki Draco fejcsóválva.
- Narcissa nem tanított meg rá, hogy meglehetősen modortalan dolog beleütni az orrodat mások dolgába?
- És téged arra, hogy nem kéne sértegetned azt a személyt, akit majd meg fogsz kérni, hogy fedezzen téged amíg kisurransz az éjszaka kellős közepén, hogy a kis lovagoddal találkozhass.
- Touché - mormogta Lyra az orra alatt mire Draco diadalittasan elmosolyodott.
*****
Lyra fél percenként küldött lopott pillantásokat a sátorbeli szobájának ponyvájára függesztett faliórára.
- Kettes kemping, E szektor. Kettes kemping, E szektor - ismételgette magában miközben enyhe undorral az arcán hallgatta a nappali közepén kihelyezett hosszú asztal körül ülő kétes hírnevű társaság párbeszédét.
A Lángnyelv whisky szürcsölgetése megoldotta a nyelvüket ezért a kis összejövetel hamarosan harsány sztorizgatásba csapott át. A két teret elválasztó vékony ponyva pedig nem sok részlettől kímélt meg az ágya közepén gubbasztó türelmetlenül várakozó Lyrát.
- Ha az elhangzó történetek csak az egynegyede a minisztérium tudtára jutna az itt ülő díszes társaság kilencven százaléka az Azkabanban hideg falai közt józanodna ki - súgta oda Draconak.
- Nem értem, hogy mi bajod van, egy-kettő egész szórakoztató volt...
- Igazad van. Nem is tudom, hogy a sárvérű gyilkoláson vagy a mugli kínzáson nevettem jobban - forgatta a szemeit miközben felpattant az ágyról és a dzsekijét magára kapva egy utolsó pillantást küldött a faliórára, ami éppen fél egyet mutatott.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Black hagyaték ϟ Harry Potter ff.
Fiksi PenggemarLyra Black vállára a nemes és nagy múltú Black család legfiatalabb hajtásaként súlyos teher nehezedik. A fele rokonsága az Azkaban hideg celláinak falai között senyved, szülei emlékéből pedig nem maradt más, mint a lány nyakában logó apró szív alakú...