9

1.3K 134 15
                                    

ჯონ ჯონქუქს ბევრი ,რამ სძულს. ჩაიწერეთ .

ჯონქუქს სძულს ყველა და ყველაფერი , მათ შორის კი დაბადების დღეებიც.

მან შეწყვიტა დაბადების დღის აღნიშვნა , მას შემდეგ, რაც 7 წლის ასაკში იმ უცნაურ ბავშვს ხელი კრა და დააგორა კიბიდან მხოლოდ იმის გამო ,რომ მას ჯონქუქთან დამეგობრება უნდოდა. მამამისმა იცოდა ,რომ ბავშვები არ უნდა დაეპატიჟა დაბადების დღის წვეულებაზე , და ნელ-ნელა აღნიშვნებიც შეწყდა. რომელიც საუკეთესო ,რამ იყო ,რაც კი მომხდარაა ჯონქუქის ცხოვრებაში . და ეხლა ისევ იქნება წვეულება მხოლოდ იმიტომ , რომ მან დანთქმულ
ასაკს მიახწია დაა მის მეწყვილეს იპოვის ,რომელიც არც კი ადარდებს.

მისი მეგობრები ამბობენ ,რომ მეწყვილე მას შეცვლის . სისულელეა ,რასაც ისინი სიყვარულზე ლაპარაკობენ, შეშლილი შეპყრობილები.
მხოლოდ იდიოტი თუ გაიხდის ძუკნას მეწყვილის სტატუსით, სისუსტედ. ჯონქუქს ნამდვილად არ ადარდებს მისი მეწყვილე ვინ იქნება . ის ფიქრობს ,რომ სავარაუდოდ სანა იქნება მეწყვილე .ერთადერთი ადამიანი რომელთანაც კონტაქტი შეუძლია მისი მეგობრების გარდა , მისი სუნიც ძალიან კარგია , ის ლამაზიცაა და რაც მთავარია მას დიდი ტრაკი აქვს . ჯონგუკს ყოველთვის ქონდა დიდი უკანალების ფეტიში.

მისი მეწყვილე ვინც არ უნდა იყოს , ჯობია ლამაზი იყოს დიდი უკანალით , თუ არადაა ის მას უარყოფს . მას არც კი ადარდებს თუ მიზეზი აბსურდულია. მოდი ვთქვათ ჯონქუქს ბევრი რამ კიდია .

ამბობენ უარყოფა მტკივნეულიაო , მაგრამ ჯონქუქს კიდია , ის გაუძლებს ტკივილს თუ დროის გასვლის შემდეგ ისევ თავისუფალი იქნება. ესაა მთავარი. მას გაგონილი აქვს ,რომ შინაგანი მგელიი იბრძვის უარყოფის წინააღმდეგ, რადგან მთვარის ქალღმერთს ჰყავს წყვილებიი ბედით სამუდამოდ დაკავშირებული, შემდგომი სირობა რომლის ცოდნა ჯონქუქს საერთოდ არ უნდა.

საბოლოო ჯამში მაინც ადამიანური მხარე ირჩევს და წყვეტს ყველაფერს. ისინი ტკივილს გამინცდიან მათი შინაგანი მგლის დაუმორჩილებლობით , ზოგიერთი შინგანი მგელი კი დომინანტობას და მართვას საკუთარ თავზეც კი იღებს . დიახ ჯონქუქს ესეთი სირობებიც კი აქვს მოსმენილი სამწუხაროდ.
ჯონქუქმა არ იცის მასთან ეს ყველაფერი როგორ იმუშავებს ,რადგან მისი მგელი ნამდვილი სისხლი არის . ჯონქუქმა მხოლოდ ის იცის,რომ არ არსებობს გზა რითიც მეწყვილე ,რომელიც მას არ მოეწონება მასთან დარჩება .

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now