22

2.1K 156 133
                                    

" იმიტომ , რომ წითელია ? " თეჰიონი მას გამოშტერებული უყურებს .  ცდილობს , რომ ემოციები გააკონტროლოს, ჯონქუქი დაჭრილი ცხოველითაა რომელსაც,  მოვლა და ბევრი ზრუნვა სჭირდება .  თეჰიონი იღიმის ალფის გასამხნევებლად.

ალფის თმას ხელებს აშორებს , დაბლა ჩამოაქ მკერდზე ალაგებს და თან ნაზად ეფერება .

" და-?" კითხულობს იმედიანად . ჯონქუქი  მიბნედილი მზერით ისევ აკვირდება, თვალებიდან ტუჩებზე გადაქქვს მზერა . თეჰიონი კი თვალებში უყურებს .
' გთხოვ მითხარი ,რომ ჩემთან ყოფნა გინდა' გონებაში ლოცულობს ომეგა.

როცა ჯონქუქის ხელები მის წელს შორდება თეჰიონმა უკვე იცის ,რაც ხდება . ნამდვილი სისხლი თეჰიონის ხელებს მკერდიდან იშორებს და უკან იხევს. დისტანცია ომეგას გულს ტკენს . უნდა , რომ  ისევ ახლოს მიიწიოს მაგრამ თავის თავს აკონტროლებს  , რომ უფრო მეტად პათეტიკური არ გამოჩნდეს .

ჯონქუქის თვალები იგივე თბილი მზერით უკვე აღარ უყურებს  ომეგას, მისი უემოციო სახე დაბრუნდა .

" ეს არასდროს მომხდარა "

თეჰიონმა ალბათ რაღაც არასწორად გაიგონა, რა არ მომხდარა? " ჰაა? " იკითხა გულწრფელად დაბნეულმა .
ჯონქუქმა თვალები გადაატრიალა და ტანსაცმელი გაისწორა.

" მე ვთქვი , რომ რაც იყო არასდროს მომხდარა "
თეჰიონი საკუთარ ყურებს არ უჯერებს .  ისიც არ იცის მისი ხელი ჯონგუკის ლოყაზე როდის მოხვდა .

დარტყმის ხმა ჩუმ ოთახში ექოდ გაისმა . არცერთი განძრეულა ადგილიდან , ორივე იდგა ერთ ადგილზე და მომხდარის გააზრებას ცდილობდა .

ჯონქუქი ვერც კი იჯერებს რა მოხდა . თავი ომეგისკენ მიატრიალა , რომელსაც კანკალისგან ლამის წონასწორობა დაეკარგა.

მისი მგელი ჩუმად იყო . ნამდვილი სისხლი ( მგელი ) ყოველთვის პირველი იყო , რომელიც ღრენას იწყებდა უპატივცემულობის გამო, მაგრამ ნაძირალა ახლა ალბათ სიხარულისგან კუდის ქნევითაა დაკავებული .

wrong fate - K.TH & J.JKTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon