23

2K 167 82
                                    

(A/T ბოდიში დაგვიანებისთვის . ისიამოვნეთ )

შემდეგ დღეს თეჰიონი , ვეღარ იცდის ისე უნდა სკოლაში წასვლა . სკოლის ფორმას იცვამს და თმას ცოტათი იხვევს . რის გამოც სკოლაში აგვიანდებათ .

სკოლის ჰოლში, რომ აბიჯებს უცნაური გრძნობა ეუფლება .

" როგორ შეუძლია კიდევ შეყვარებული ყავდეს , როცა მეწყვილე ყავს " თეჰიონს ორი გოგონას ხმა მოესმა და მათკენ მიტრიალდა.

ერთი გოგონა თავისი კარადიდან ნივთებს იღებდა მეორე კი , ზურგით ეყრდნობოდა და თეჰიონმაც სახეები ვერ დაინახა .

" ის , რომ ნამდვილი სისხლია არ აძლევს იმის უფლებას ასეთი ფეხებზე დაიკიდოს ყველა."

თეჰიონს გული სტკივა . ჯონქუქი ერთადერთიი ნამდვილი სისხლია მთელს სკოლაში . რა ჯანდაბა ხდება ?

" არც კი მინდა წარმოვიდგინო თეჰიონი რას გრძნობს, საწყალი ბიჭი . ეგ ნაბიჭვარი არ იმსახურებს მას ." თეჰიონი ისევ გაშეშებული დგას. აშკარად მასზე და ჯონქუქზეა საუბარი .

" ჩუმად იყავი არავინ გაიგონოს , ნამდვილი სისხლის გაბრაზება არ გვჭირდება " მეორე მეგობარმა თქვა .
თეჰიონმა მისი კარადა ფრთხილად დაკეტა და მათკენ წავიდა .

" მითხარით რა მოხდა ?" იკითხა მშვიდად .  გოგოები უცაბედად შეხტნენ და კივილი მორთეს , თეჰიონს ნამდვილად არ ელოდნენ , ამიტომ გაშეშებულები იდგნენ .

" რას ამბობდით ჯონქუქზე მითხარით გთხოვთ " შეეხვეწა მათ. გოგონებმა ერთმანეთს შეხედეს და ქერამაც დაიწყო
ლაპარაკი .

" დავინახე ჯონქუქი და სანა ერთმანეთს როგორ კოცნიდნენ ". თეჰიონს გული უფრო რატომ სტკივა ?

" ამ დილით . სანამ კიდე თქვა , რომ ისევ ერთად არიან ." გოგონამ თქვა ანერვიულებული სახით .

თეჰიონი ყელს იწმინდავს . მათ თავის სუსტ მხარეს არ აჩვენებს .

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now