25

2.4K 170 97
                                    

"თეჰიონ?"

" რა გინდა?"  ომეგა მობეზრებით ტრიალდება მისკენ .

არც ისე კარგი დასაწყისია , მაგრამ უკან ახლა ვერ დაიხევს ჯონქუქი.

" სანასთვის არ მიკოცნია"

" რაა?" თეჰიონი დაბნეული იყურება.

ჯონქუქი ხვნეშის და აგრძელებს ,
" ნამჯუნმა მითხრა მიზეზი რატომაც--" ჩუმდება და ომეგის ნაკვთებს სწავლობს . ომეგა ნამდვილად ლამაზია. ჯონქუქი აქამდე ბრმა ყოფილა ამ სილამაზეს თუ ვერ ხედავდა , მისი რბილი კანი (რომელიც ჯონქუქს უნდა , რომ კიდევ ერთელ შეიგრძნოს) მისი თვალები და საერთდ ყველაფერი.

" მან მოიტყუა არასდროს მიკოცნია მისთვის და არც შევრიგებულვართ " ამბობს ალფა.

" ჰჰმმ ბოლოს და ბოლოს ერთი რაღაც მაინც  გაგიკეთებია სწორად" თეჰიონი ამბობს .

ჯონქუქმა უკვე აღარ იცის რა გააკეთოს. ნამჯუნმა თქვა , რომ ომეგა ძალიან გულ-ნატკენი იყო და არცაა გასაკვირი, მაგრამ ალფას ეგონა მისთვის რამის ახსნით  ბედნიერი ,მაინც იქნებოდა  თეჰიონი . მაგრამ უყურეთ სად ვართ ომეგა არაფრად აგდებს ალფის აღიარებას.

" ეგ რას ნიშნავს?" ბოლოს კითხულობს .

" შენი ცხელების დროს მაინც გქონდა სექსი მასთან და რა მნიშვნელობა აქვს"თეჰიონი უდარდელად იძახის გეგონება ვითომ აქ არც არაფერიო.

" ეგ რა შუაშია--" თვალები უფართოვდება ჯონქუქს ,

"მასთან არაფერი მქონდა! ცხელება არც კი იყო . დავურეკე მარა ჩემმა მგელმა მასთან არაფერი მოინდომა ."

" რას ნიშნავს შენმა მგელმა?'

" რაღაცნაირი ცუდი სუნი შეუქმნა სანას  და ვერ ავიტანე--"

" მოიცადე" ომეგა აწყვეტინებს, რასაც ჯონქუქი ვერ იტანს , მაგრამ ეს თეჰიონი რა უნდა გააკეთოს?                                                                                                                                     "  მას დაურეკე იმისთვის ,რომ "დაგხმარებოდა" , მაგრამ შენი მგელი ჩაერია და ვერაფერი ქენით. ანუ შენი მგელი, რომ არ ჩარეულიყო იზამდით?"

wrong fate - K.TH & J.JKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora