20

2K 163 149
                                    

" ჰეი " აღებს კარს ჯონქუქი და სანას ბედნიერ სახეს აწყდება , " არც კი იცი როგორ გამიხარდა , რომ დამირეკე ." სახლში შესვლას ცდილობს სანა .

ჯონქუქი ხელით აჩერებს გოგონას , "ასეთი სუნი რატომ გაქვს?"

სანა დაბნეულად იყურება , ალბათ ვერც, ხვდება ჯონქუქი რაზე საუბრობს , " ასეთი რანაირი?"

" რაღაც მკვდარის , გახრწნილის არ ვიცი." გოგონა პირს აღებს გაკვირვებისგან , მაგრამ სანამ რამეს იტყვის ჯონქუქი აწყვეტინებს.

" უბრალოდ წადი ."

"კი მაგრამ ჯონქუქ-" ალფა კარს კეტავს. კარებთან ცურდება და ისევ ნორმალურად იწყებს სუნთქვას.

გრძნობს მისი მგელი გამარჯვების ნიშნად როგორ ყმუის.

" ეს შენ გაკეთე შე ნაბიჭვარო ხო? თუ ასე ძაან გინდა შენი მეწყვილე რატო არ გადაიქცევი ისევ და მასთან წახვალ. მხოლოდ ეგ შეგიძლია." ჯონქუქი განრისხებული აყრის სიტყვებს ერთმანეთს . მგელს ესმის რასაც , ჯონქუქი იძახის ყვირილის გარეშეც , მაგრამ ახლა ის მდგომარეობიდან გამოსულია.

" მოდი გამოვიცნობ, შენ ამას არ იზამ შენს მშიშარა ტრაკს ურჩევნია თვითონ დაიტანჯოს ვიდრე მას მიაყენოს რამე ზიანი. შე სა"ტ"სოდაო( A/T ეს აქ უნდა ჩამეკვეხებინა 🤣) , ერთი პატარა ბიჭი თითზე გატრიალებს როგორც უნდა. დაივიწყე შენი ნამდვილი სისხლის სტატუსი , მოღალატევ." უყვირის ალფა მის მგელს, რომელსაც ამის მოსმენისთვის სრულად არ სცალია ისეთ ტკივილს განიცდის.

ჯონქუქი ტკივილისგან ყვირის, მისი გელი შეშლილია მას ამასთან ბრძოლა არ შეუძლია . სასწრაფოდ' pinot noir' სჭირდება.

ჯონქუქი სააბაზანოსკენ მიფოფხავს. ტელეფონს იღებს და იმ ნომერზე რეკავს , რომელსაც ხშირად არასდროს მიმართავს , მიუხედავად იმისა , რომ წლებია იცნობს. ხო ის ნამდვილად ნაძირალა მეგობარია.

wrong fate - K.TH & J.JKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora