15

1.5K 133 27
                                    

დრო დიდხანს არ ეყოფოდათ, ომეგას კანი უკვე ფერს იცვლიდა, ან ახლა ან არასდროს. იგი მტირალ ქალთან მივიდა .

" გამარჯობა, მე კიმ ნამჯუნი ვარ ."

" ვიცი ვინც ხართ ." მისი ხმა გატეხილი იყო " გთხოვთ დაეხმარეთ მას ."

"თქვენ მისი მეურვე ხართ ხომ ? " ქალმა თავი დააქნია , " ერთი გეგმა მაქვს, გაქვთ რაიმე ნივთი რაც დაადასტურებს , რომ თეჰიონს იცნობთ და ის გენდობათ ?"

მან ნამჯუნს გაკვირვებულმა შეხედა " რა -

" გთხოვთ ნუ შემეწინააღმდეგებით , დრო არ არის." მან თავი დააქნია,  და ფეხზე წამოდგა . ჯიბიდან მობილური ამოიღო , და თქვა :

"ეს დაგეხმარებათ ? აქ ჩემი და მისი სურათები მაქვს , ბავშობისაც კი."

" იმედია კი ." ნამჯუნი ეგრევე მთავარ ალფასთან მივიდა , და მისი გეგმის შესახებ უთხრა. ალფაამ ისეთი სახით შეხედა , ფაქტობრივად  პირდაპირ ეუბნებოდა ხომ ხარ კარგ ჭკუაზეო. მაგრამ, ვერაფერს დააბრალებდა დღეს ისეთი შოკისმომგვრელი მოვლენები მოხდა, რომ  გამორიცხული არ იყო ნამჯუნს საღად აზროვნების უნარი ,რომ დაეკარგა.
ნამჯუნი ფრთხილად მივიდა ხელაწეული მგელთან ,"ალფა "  მგელი მოტრიალდა და შეისუნთქა , პასუხად . დარწმუნდა ,რომ ალფა უსაფრთხო დისტანციას იჭერდა .

" არაფერს დაგიშავებ , ეს შენი მეწყვილის დაა ."  მან ნამჯუნის უკან მდგარ ომეგას გახედა .

"  ფოტოები იპოვე ,რომელშიც  ორივე ხართ და თეჰიონი ბედნიერია ." ომეგამ , ხელის კანკალით აიღო ტელეფონი  და ნამჯუნს გადააწოდა . ნამჯუნმა ტელეფონი აიღო და ფოტოს დახედა სადაც ის და თეჰიონი იცინოდნეენ და ერთმანეთს ეხუტებოდნენ .

" ეს შენი მეწყვილე და მისი დეიდაა ." მან ტელეფონი ისე დაიჭირა ,რომ ნამდვილ სისხლს დაენახა . მგელს შეუძლია ძალიან შორს დაინახოს , მას საუკეთესო მხედველობა აქვს , ნამდვილ სისხლს კი საერთოდ . ამიტომ მას ახლოს მისვლა არ სჭირდება ფოტოს დასანახად .

wrong fate - K.TH & J.JKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora