21

2K 151 156
                                    

თეჰიონი დაბნეული უქნევს თავს და თავის ოთახში შედის , მისი ნივთების ასაღებად.

რაღაც უცნაურობა ხდება მის ოთახში აშკარად. ჯონქუქის სუნი მძაფრად არის მის ოთახში. ეს ნიშნავს , რომ ის რეზერვაციაში? აქ , რომც იყოს ჯონგუკი მის ოთხში არ შემოვა ასე რომ პასუხი მარტივია . ის აქ არ არის.

თავისი ნივთები ომეგამ პატარა ჩანთაში ჩააწყო. ძალიან უნდა სუნს , რომ გაჰყვეს მაგრამ რა აზრი აქვს თუ უნდა დააიგნორონ მაინც.

თეჰიონი დაბლა ჩარბის, ტელეფონი უკვე რეკავს. ჯინ ჰიონი თავს წააცლის ამდენი ხანი , რომ ალოდინებს ,მაგრამ თეჰიონს თავისი წვენი უნდა. ლუნამ გუშინ მაცივარი სულ მაგ წვენით გამოავსო , როცა გაიგო , რომ თეჰიონს უყვარდა.

ომეგა სამზარეულოში გარბის წვენის ასაღებად მაგრამ ჩერდება , როცა ორ ნაცნობ სახეს ხედავს. თეჰიონი უკვე გაქცევას აპირებს , მაგრამ ერთ-ერთი ლაპარაკს იწყებს.

" ოჰ თეჰიონ " მთავარი ალფა მხიარულად მიესალმა ომეგას.

" სერ" თავს ხრის მისალმების ნიშნად თეჰიონი.

"არ არის ფორმალობა საჭირო, როგორ ხარ? გავიგე , რომ გუშინ ცუდად იყავი?" ალფა კითხულობს, ისეთი ტონით, რომელიც პირდაპირ განიშნებს , რომ უფრო მეტი იცის. თეჰიონი მთავარ ალფას უყურებს და არ იცის რა უპასუხოს. როგორ უნდა უთხრას , რომ. მისი ნაძირალა მეწყვილის გამო , რომელსაც ცხელება ჰქონდა ლამის დენა დაეწყო? როცა ეს დამნაშავეც მას უყურებს უინტერესოდ.

" არაფერი სერიოზული , ახლა კარგად ვარ ."

" მიხარია . სადმე მიდიხარ?" მთვარი ალფა კითხულობს და მის ჩანთაზე ანიშნებს.

" დიახ , დღეს ჯინ ჰიონთნ ვრჩები გარეთ მელოდება."

" ოჰ წადი მაშინ " ამბობს ალფა ღიმილით .

თეჰიონი თავს აქნევს და სახლიდან გარბის , წვენი ვიღას ახსოვს.არაუშავს მის ჰიონს სთხოვს და ის უყიდის. აუცილებლად უნდა გამოქცეულიყო, ჯონგუკის სუნი პირდაპირ ასე მძაფრადურტყამდა ნესტოებში , რამეს ჩაიდენდა. მისი სუნი ძალიან მძფარი იყო , ალბათ ცხელების გამო .

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now