30

1.7K 145 249
                                    

ლამის განვუტევე სული☝🏻ეს რა იყო 🙏🏼წინა თავში თეჰიონს დენა დაეწყო,მაგრამ
ჯონქუქი გამოექცა

ისიამოვნეთ~
ბოლო ნაწილში jeremy zucker-comethru- თუ მოუსმენთ მოგეწონებათ💜

ჯონქუქს ტირილი უნდა,არა მთლიანი შენობის გადაბუგვის ხასიათზე უფროა.და შენობამ რა დააშავა? არავინ იცის.

მის მეწყვილესთან ყოფნა კი არ აირჩია,შესაძლებლობა მიეცა თუ არა გამოიქცა.ვინ გარბის თავისი მეწყვილისგან,როცა მას დენა აქვს?ჯონქუქს გამქცევის ჯილდო უნდა გადასცენ.

ლამისაა საკუთარი თავი მოიკლას, მაგრამ როცა ხვდება ეს რატომაც გააკეთა უნდა,რომ საკუთარ თავს მოეფეროს ასეთი კონტროლისთვის.მისი და თეჰიონის ურთიერთობას ჯერ მყარი ნიადაგი არ აქვს,და ამის დანგრევას არ აპირებს ჯონქუქი.
თეჰიონი მისი მეწყვილეა,რა აზრი აქვს დაჩქარებას.

კიმ თეჰიონის ტრაკი მაინც მას ეკუთვნის.

ამ ტრაკს იმდენჯერ იხმარს მომავალში რამდენიც უნდა, იმდენი დენა იქნება კიდე უუფ ვინ მოთვლის.წინ მთელი ცხოვრება არაა მაინც? შემდეგში ჯონქუქი დარწმუნდება,რომ მისი მეწყვილე არანაირ ტკივილს იგრძნობს.

სექსუალური ფიქრების დაბლოკვას ცდილობს.მისი მგელი ისედაც ისეთი გაბრაზებულია, ჯონქუქი გრძნობს . ერთადერთი მიზეზი რატომაც ჯერ არ გამოსულა გარეთ ისაა,რომ იცის ჯონქუქის სხეული სჭირდება.

მისი ყმუილი და ღრენა,უკვე თავს ატკიებს.ჯობია მანამდე მოიმოქმედოს რამე სანამ,დომინანტი მგელი გახდება და სათავეში ის დადგება.მერე ვეღარ გააკონტროლებს ჯონქუქი თავის თავს, მაგრამ თუ ეს მის მეწყვილეს ატკენს მზადაა საკუთარი თავისგანაც კი დაიცვას.
მისი მგელი მარტო ერთი ადგილით რატო ფიქრობს, დებილს რატო ეგონა რომ სიტუაცია სექსით მოგვარდებოდა და გამოიწვია მათი ცხელებები.

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now