10

1.4K 135 12
                                    

ცოტა წასმათვა არის !
—————————————
ის მის ბინაში იჯდა ღვინით ხელში და შორტებში . სკოლიდან რამდენიმე საათის უკან დაბრუნდა, დაძინება სცადაა მაგრამ არ გამოუვიდა. მის გონებაში ბევრი რამე ტრიალებდა ,მათ შორის ისიც ,რომ რამდენიმე საათში 17 ის ხდებოდა.
მამამისმა მისწერა, რომ  რეზერვაციის სახლში მისულიყო სადილზე.

ჯონქუქი რეზერვაციის სახლიდან მაშინ წამოვიდა როცა ,16 წლის გახდა. მას უბრალოდ აღარ შეეძლო ,იმ ხალხის გაძლება. განსაკუთრებით მამამისის ცოლის ,ეგრედწოდებული ლუნასთვის  და მისი შვილებისთვის ,რომლებიც წესით დედმამიშვილებად ეკუთვნის .
ის ვერ იტანს  შემაწუხებელ ადამიანებს. ახლა კი ერთი წლის შემდეგ ,ის აქაა მის 3 სართულიან სახლში რომლის ,აშენებაში მილიონები დახარჯა  და ამით ამაყობს . მისმა აუზმა , სავარჯიშო დარბაზმა და სათამაშო ოთახმა ,ბევრი ფული წაიღო.
მისი სახლი  პირდაპირ ყვირის მილიონებს , და ასეც უნდა იყოს  . მისი ოჯახი 60 პროცენტს ფლობს 5 ვარსკვლავიანი სასტუმროებისას , რომელიც მთელს ქვეყანაში არის მათ შორის უცხოეთშიც . ასე,რომ რატომ არა ?

ჯონქუქის გონება ხვალინდელ წვეულებაზე ფიქრს დაუბრუნდა ისევ . მამამისმა უკვე უთხრა ,რომ სტუმრები უცხოეთიდანაც კი ჩამოვლენ. მან იცის ,რომ უმეტესობა ილოცებს მისი მეწყვილეობისთვის. როგორი სისულელეა.  ვის მოუნდება იმ ადამიანს დაუკავშიროს ცხოვრება ,რომელიც არასდროს შეიყვარებს.

ჯონქუქმა არ იცის რა არის სიყვარული. მას ის არასდროს უგვრძვნია , არც მეგობრული და არც რომანტიული და არც უნდა რომ იცოდეს. ის ისე არის კარგად როგორც არის , თუ არ გიყვარს არც გეტკინება . ეს ჯონქუქის იმ 4 პრინციპიდან არის , არც კი იკითხოთ დანარჩენი სამი რა არის .

ოთახში შესვლას აპირებდა ,როცა ზარმა დარეკა,  ამოიხვნეშა , ვინ უნდა იყოს ? ის არავის ელოდება. ჯობია დააიგნოროს არავის დამტვრევა უნდა . რო დავფიქრეთ ჯონქუქი ერთი დიდი ამაყი მოძალადე იდიოტი იყო . ნუ ესეც იმ შემთხვევაში თუ გამოიწვევდი . მაგრამ მისი სიძულვილი სამყაროს გარშემოო ,საზღვრებს სცდებოდა . ვერავინ გაუძლებდა მის გამოხედვას უშიშრად .
მაგრამ როგორც ,ყოველთვის ზარი არ გაჩერდა კარზე და ისიც კარისკენ წავიდა, იმ გადაწყვეტილებით რომ ,შეენარჩუნებინა სიწყნარე რომელიც ,არც კი არსებობდა .
ჯონქუქმა კარები გაააღო ,და დაინახა სანა რომელიც გამომწვევ მოკლე კაბაში ,და ბიუსტჰალტერში იყო ჩაცმული . ნუ ბიუსტჰალტერი იყო თუ ტოპი დიდად ჯონქუქი ვერ ერკვეოდა ,მაგრამ არც ადარდებდა. სუფთა ძუკნა .

wrong fate - K.TH & J.JKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora