18

1.7K 153 39
                                    

" ანუ ამბობ, რომ მან აქ გაიღვიძა , შიშველმა?" ჯინმა ძლივს მოახერხა თქმა , ამდენი სიცილისგან უკვე სახე გაწითლებოდა. არც ჯიმინი იყო უფრო კაი დღეში , ის ძირს იწვა .

თეჰიონმა თვალები აატრიალა. ის მართლა ვერ მიხვდა, რაიყო აქ საერთოდ სასაცილო.

" რაარის აქ სასაცილო? ხელი ლამის მოვიტეხე  და წელშიც გადავტყდი." თეჰიონმა დაიბუზღუნა , სიცილი კი უფრო გაძლიერდა.

ჯონქუქმა მართლა შორს ისროლა . მას წელი სტკივა. რამდენიმე საათში კარგად იქნება . ესეც პრივილეგიები მგლად ყოფნის.

ჯიმინი იატაკიდან ადგა  და ცრემლები მოიწმინდა . თეჰიონმა კი ისევ თვალები გადაატრიალა , ეს მგონი ერთადერთი რაღაცაა , რაც მან გააკეთა ომეგების მოსვლის შემდეგ.

" კარგი რა თე, ვერ უარყოფ ,რომ სასაცილოა ."

" მხედავ ვიცინი ? არა , ასე რომ არა არ არის სასაცილო ."

" პატარაზეც არაა ? " იკითხა ჯიმინმა .

" საერთოდ არა."

"თე ჩვენგან ნუ გიკვირს , ყოველდღე არ ვგებულობთ ,რომ  ჯონქუქი ოთახიდან შიშველი გარბის . ჯონქუქი ეგეთი ტიპი არ არის ." თქვა ჯინმა .

" სრულიად შიშველი არ გაქცეულა, წელზე ჩემი გადასაფარებელი მოიხვია, სანამ თავის ოთახში გაიქცეოდა. ახლა ვხვდები თუ რატომ არ ვარ მის ოთახში დაბინავებული. " თქვა თეჰიონმა წარბშეკვრით.

ომეგებმა შეამჩნიეს თეჰიონის ხასიათის ცვლილება  და მაშინვე შეწყვიტეს სიცილი.

" ჯონქუქი კიდევ იყენებს თავის ოთახს ხოლმე აქ, კარგი იდეა არამგონი იყოს შენი იქ დარჩენა ." ჯინმა თქვა.

" ზუსტად ! ესე უნდა ხდებოდეს ? წესით მასთან ერთად უნდა ვცხოვრობდე . მისი მეწყვილე ვარ თუ ღმერთი გწამს . " უფროსი ომეგები მას მიაშტერდნეენ ,

" რა?" იკითხა მან შეწუხებულმა.

" კარგი პირველ რიგში , დაწყნარდი  და მეორე კიდევ  უცნაურად იქცევი." ჯინმა თქვა და ფრთხილად შეხედა ომეგას , თეჰიონმა კი თვალები აატრიალა.

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now