27

2K 149 145
                                    


ცოცხალი ვარ !
enjoy ~

ჯონქუქი თვალებით კაფეტერიას ათვალიერებს. ერთ კონკრეტულ სახეს ეძებს.

" შენი თვალები მას ეძებს" იუნგი კომენტარს აკეთებს და უმცროსს ეშმაკურად უყურებს.

ჯონქუქი ხვნეშის, არ შეუძლია . უბრალოდ გიჟდება თეჰიონის გამო.

" პაემნის გეგმა როგორ მიდის?"

მარტო ამაზე გაფიქრებაც კი აგიჟებს.

" რომელი?" შეწუხებული სახით ეკითხება მეგობრებს, "წვიმის პაემანი? თუ სავსე მთვარის? თუ ის , საჭმელი , რომ უნდა მოვამზადო? ააა არააა ის იქნება , რომ უნდა ვიცეკვო? თუ ის , რომ უნდა ვიმღერო? ეს მხოლოდ რამდენიმე ვარიანტია ათასის. ყოვლად დამამცირებელია!"

ჯონქუქი უფრო მეტად ღიზიანდება , როცა მისი ორი მეგობარი ხმამაღლა იცინის. თვალებს ატრიალებს და სკამს ეყუდება.

რა იქნებოდა , რომ ჩვეულებრივი პაემანი ყოფილიყო , მაგრამ არა მისი მეწყვილისთვის რაღაც ისეთი რომანტიული უნდა მოხდეს საოცნებო პაემანი , რომ გამოვიდეს, რომ ალფას სცხვენია.

ფილმებში გადაღებულ სცენებზე ოცნება ძალიან სისულელე და ბავშურობაა.

ჯონქუქი ხვნეშის , როგორი სისულელეც არ უნდა იყოს მაინც უნდა , რომ გააკეთოს ეს თეჰიონის გასაბედნიერებლად.

საჭმლის მოსამზადებლად ტუტორიალებს უყურებს ალფა , რომ მისის მეწყვილე გაახაროს. ღმერთებო უშველეთ მას!

" მორჩი გაზვიადებას ჯონქუქ" ნამჯუნი სიცილით ამბობს.

" მოდი ის გააკეთე რაც შეგიძლია , რადგან წვიმას კაი ხანი არ აპირებს, სავსე მთვარე ერთი თვე არ იქნება კიდე . ამიტომაც ადექი და საჭმელი გააკეთ ან პიკნიკის სახით რაიმე კარგ გარემოში."იუნგი რჩევას აძლევს უმცროსს.

ეს უკეთესი ვარიანტია. ალფა თეჰიონის დაპატიჟებას სახლში აპირებდა , მაგრამ პიკნიკი უფრო კარგად ჟღერს ომეგაც უფრო კომფორტულად იგრძნობს გარეთ თავს. ერთდერთი რაც დარჩა ახლა ადგილის მოფიქრებაა.

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now