13

1.4K 144 13
                                    

ჯონქუქმა პირველად შავი ყურძნის ღვინო "pinot noir-ი " ,რომ გასინჯა მხოლოდ 4 წლის იყო .

იგი მამამისის თანამშრომელმა მიიტანა , მათთან სტუმრად მისვლის დროს. 4 წლის ჯონქუქმა კი გადაწყვიტა ,რომ იგი საუკეთესო ხილი იყო მთელს მსოფლიოში.

რამდენიმე თვის წინ როდესაც ,ჯონქუქმა საკუთარი ბარი მოაწყო , სახლში პირველი რითიც თაროები შეავსო "pinot noir" ის ღვინო იყო. მას ფეტიში აქვს ამ ღვინის  და ექნება ცხოვრების ბოლომდე .

რომ ვთქვათ  ჯონქუქი გაკვირვებული არ იყო ,როდესაც მისი საყვარელი ღვინის და ხილის სუნი იგრძნო , საუკუნის ყველაზე დიდი ტყუილი იქნება.

" ძმაო კარგად ხარ ? "

ნამჯუნმა იკითხა
შეწუხებულმა , უმცროსი გეგონება ამ სამყაროში არ იყოს , თითქოს სხვა დროში და ადგილზე გადავიდა .

როდესაც უფროსმა მისი გახშირებული სუნთქვა დაინახა მიხვდა, რაც ხდებოდა . ნამჯუნი იუნგისკენ მიტრიალდა და ხელში ეშმაკურად მომღიმარი ალფა შერჩა .

ჯონქუქმა სცადა , ჯანდაბა! ძალიან ძნელია. ცდუნება იმისა ,რომ ჯონქუქმა ხალხში იაროს , ყველა დასუნოს და თავისი რჩეული აღმოაჩინოს ძალიან დიდია.

ჯონქუქმა ამოისუნთქა, ისიც არ იცოდა აქამდე ,რომ იკავებდა. უნდა დამშვიდდეს ,იმიტომ რომ მისი რეპუტაცია და პროფილი საზოგადოებაში , არ აძლევს იმის უფლება ,რომ გიჟივით აქეთ იქით ირბინოს .

meanwhile

თეჰიონმა ოფიციანტის ფორმა ჩაიცვა და მომსახურება დაიწყო .  მან დაინახაა ჯონქუქი როგორ შემოვიდა დარბაზში , თითქოს ყველა იქ მყოფის მოკვლა უნდოდა . მგონი ჯონქუქს სხვისი სუნთქვაც კი აღიზიანებს . კი ნამდვილად ესეა გაიფიქრა თავისთვის თეჰიონმა. ტიპი არასდროს იღიმის, თეჰიონს აინტერესებს მისი ღიმილი როგორი იქნება,

არაა .

გააქნია ომეგამ თავი ეგრევეე  და საკუთარი თავი გაკიცხა ასეთი ფიქრებისთვის. ეს მისი საქმე არაა . მან ის ,რაც შეიძლება უნდა აირიდოს .
მლანგარი სასმლით სავსე ჭიქებით გაავსო, და —

wrong fate - K.TH & J.JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin