16

1.6K 157 35
                                    

ჯონქუქი ტკივილს ვერ გრძნობდა, მიუხედავად იმისა ,რომ ხელიდან სისხლი მოსდიოდა. მან გარშემო მიმოიხედა და დამტვრეული ბოთლები დაინახა, იგი მის მინი ბარში იჯდა.

ეს ყველაფერი როგორ მოხდა , როგორ გახდა პათეტიკური ომეგის მეწყვილე.

ღალატი მის სხეულს , როგორც დანა ისე სერავს .  მისმა შინაგანმა მგელმა მას უღალატა, მთვარის ქალღმერთმაც უღალატა  . მას იმ ომეგის მოკვლა უნდა .

ახლა დარწმუნებულიც  არ იყო ისევ შეეძლო ეს თუ არა , მისი მგელი შეებრძოლება მას ,  ამ სირმა კონტროლი თავის თავზე აიღო და ომეგას ნიშანი დაადო .  მისი მგელი სხვების ნაირი არ არის , ეს დღეს ისწავლა მან.

როდესაც უკან გარდაისახა, საკუთარ თავს ებრძოდა, მან ადვილად გაიმარჯვა რადგან ნამდვილ სისხლი , დარწმუნებული იყო ,რომ  მისი მეწყვილე კარგად იქნებოდა  . იდიოტი ნაბიჭვარი მის თავს ადანაშაულებდა ,რაც მოხდა .

საცოდავი .

მას ყველას მოკვლა უნდოდა სასწრაფოს მანქანაში , დაწყებული მომაკვდავი ომეგით , მაგრამ მჭრელი ტკივილი მის მარჯვენა მკლავში , რომლითაც ომეგას დაარტყა, გაფრხილებაა იმის, რომbმგელი  ყოველთვის იბრძოლებს . თუ მას შეუძლია ,რომ კონტროლი აიღოს საკუთარ თავზე და ჯონქუქი გააჩუმოს , არავინ იცის მაშინ რას მოიმოქმედებს ის თუ ჯონქუქი , კიდევ შეეცდება ფიზიკურად მის ტკენას.

ოჰ ! როგორ დაეცა ესეთ დონეზე , ჯონ ჯონქუქი ყველაზე ძლიერი ალფა მთელს არსებობაში,  ახლა დანიშნულია ყველაზე სუსტ ომეგაზე.

მან ბოროტულად გადაიხარხარა.

ეს საერთოდ არ იყო სასაცილო.

მას ახლა მეწყვილე ყავს. გამოსირებული ბიჭი ომეგა , რომელსაც ის ერთადერთი სუნი აქვს , რომელზეც ჯონქუქი გიჟდება.

მას აუცილებლად "pinot noir " ( შავი ყურძნის ღვინო) ის სუნი უნდა ქონოდა . ის ნაგავი აპირებს რომ " pinot noir " ის სუნი ატაროს.

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now