19

1.9K 155 122
                                    

პატარა ჩართვა ! წინა თავი წაიკითხეთ ( თეგუკის დილის ინციდენტის შემდეგ ომეგები მოლში გამოვიდნენ )
now enjoy 😗

" ჰიონ სამზადისი როგორ მიდის ? " ჯიმინმა იკითხა მას შემდეგ , რაც მაღაზიია დატოვა სამეულმა.
ჯინს და ნამჯუნს ოფიციალური დანიშვნის ცერემონია ექნებათ  , ორ თვეში . ცერემონია აუცილებელი არ არის , მაგრამ წყვილების უმეტესობა ამას აკეთებენ . თეჰიონისთვის ეს ძალიან განსაკუთრებული რამ არის . აჩვენო სხვებს შენი სიყვარული  და გააოცო ისინი ეს თეჰიონისთვის ზედმეტად რომანტიულია .
თეჰიონმა სიტყვა რომანტიული , თავისი ლექსიკონიდან ამოშალა . მას აღარ აქვს იმედი .

" ვერ ვითმენ," თქვა ჯინმა , თეჰიონს არ უნდა ,რომ შურდეს, მაგრამ ღრმად გულში მწუხარებას გრძნობს.

" იუნგიმ თქვა , რომ ჩვენც გვექნება ."  ჯიმინმა თქვა , ბედნიერი ღიმილით .

იუნგი? ის არ ჩანს ისეთ ტიპად თითქოს , ეს ყველაფერი ადარდებდეს . ჯიმინი აშკარად ძალით აკეთებინებს ამას .  ბოლოს და ბოლოს იუნგი , მაინც აკეთებს ამას მისი მეწყვილის გასაბედნიერებლად .


თეჰიონმა თავი ასწია და ჯინს შეხედა , რომელიც მწუხარებით უმზერდა ომეგას .

 
" მე ის უფრო მიხარია , რომ მალე სკოლას დაამთავრებს ."
ჯინმა შეცვალა თემა .


" მე დიდად არ მახარებს ეგ სკოლის დამთავრება ." თქვა ჯიმინმა და მოწყენილად გამოწია ტუჩები წინ.

ნამჯუნი , ჯონქუქი და იუნგი მალე დაამთავრებენ სკოლას . ჯონქუქიც მათთან ერთად ,დამამთავრებელ კლასშია , რადგან ორი წელი გამოტოვა .  ტიპი იმდენად ჭკვიანია , რომ გამოცდები ჩააბარა და სკოლას ამთავრებს . ჯინმა თქვა , რომ ჯონქუქი ბიზნეს კლასებზე დადიოდა 15 წლიდან . 15 წლის ბავშვისთვის ეს ზედმეტად დიდი ტვირთია . თეჰიონს არ უნდა, რომ მთავარი ალფა განსაჯოს  რადგან მან მთლიანი ისტორია არ იცის.

wrong fate - K.TH & J.JKWhere stories live. Discover now