Pov. Mingi
Czekałem na przyjście Yunho w spokoju, póki nie zobaczyłem, iż w moim pokoju jest totalny burdel. Zacząłem wszystko sprzątać jak najszybciej się dało, ale wszystkie rzeczy jak na złość wypadały mi z rąk.
Po niecałych pięciu minutach zadzwonił dzwonek do drzwi.Wychodząc z pokoju uderzyłem małym palcem o kant drzwi.
-KURWAAAAAAA- wydarłem się na całe gardło.
Lekko kulejąc udałem się w stronę drzwi. Po ich otworzeniu moim oczom ukazał się Jeong.
-Hej, wejdź- przywitałem się i zaprosiłem chłopaka do środka.
-Cześć- również się przywitał i posłał mi swój piękny uśmiech.
-Myślałeś może co będziemy oglądać?-zapytałem.
-Nie, ale na pewno coś się znajdzie- znów posłał mi uśmiech który oczywiście odwzajemniłem.
-Proszę cię nie zwracaj uwagi na to, że mam trochę bałagan ok?
-Okey hah
POV. Yunho
Weszliśmy do pokoju Mingiego gdzie panował niewielki nie porządek. Usiedliśmy na łóżku, wtedy przypomniałem sobie, że stojąc za drzwiami usłyszałem głośne przekleństwo, widziałem również że Song odrobinkę kuleje.-Co się stało, że wcześniej głośno przeklnąłeś i troszkę utykasz?
-Ummm.. Tak jakby uderzyłem małym palcem u stopy o kant drzwi i chyba go sobie stłukłem.
-Jeju jaka niezdarna z ciebie- parsknąłem ze śmiechem.
-Bez przesady że od razu niezdara
-Ależ ja nie przesadzam
-Ta wcale- zaśmiał się chłopak- to co oglądamy? Komedia, dramat, romantyczny, horror, bajka, akcji, fantastyczny?
-Może fantastyczny?
-Okey, zaraz czegoś poszukam
Po niedługiej chwili, Song znalazł jakiś film.
-Okey mam jakiś film i wydaje się być fajny i ciekawy- odezwał się Song
-No to otwieramy przekąski i oglądamy
Obaj wygodnie usadowiliśmy się na łóżku, otworzyliśmy jedzenie i zaczełiśmy oglądać. W pewnym momencie oparłem swoją głowę o głowę drugiego chłopaka, który był niewzruszony moim ruchem.
Do końca filmu między nami nie było prawie że żadnej interakcji ze względu na to,że obydwoje byliśmy zainteresowani tym co dzieje się na ekranie laptopa. Jak się potem okazało była druga część więc i tą postanowiliśmy obejrzeć. Jednak teraz nie potrafiłem się na skupić, bo całą moją uwagę zabrał siedzący obok mnie Mingi. Pod cienką warstwą makijażu można było dostrzec drobne blizny najprawdopodobniej po trądziku. Chłopak ignorował moje spojrzenie, ale ja nie ustępowałem. Do końca zostało około 20 minut, a ja przez ten cały czas patrzyłem na niego z podziwem w oczach. Film się skończył natomiast rozmowa między nami się zaczęła.-I jak? Całkiem fajne te filmy
-No niezłe były, ale wpatrywanie się w ciebie było zdecydowanie lepsze.
Chłopak chyba trochę się zawstydził ale było to bardzo urocze.
-Będę się już zbierał- powiedziałem i podniosłem się z łóżka, które swoją drogą było bardzo wygodne.
-Odprowadzić cię jakiś kawałek do domu?
-Nie, nie trzeba- uśmiechnąłem się
Wyszliśmy z pokoju, ja zacząłem zakładać buty, a Song wyrzucił wszystkie puste opakowania, po czym podszedł do mnie. Ja wykorzystują okazję stanąłem bliżej niego i delikatnie go pocałowałem. Mingi wyraźnie był zaskoczony, ale po chwili równie delikatnie zaczął oddawać pocałunek. Po chwili cofnąłem się o krok od niego i wyszedłem z domu młodszego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siema, podoba się?
Mam nadzieję, że nie ma porażki hehJoł
CZYTASZ
Ulala | Hongi
FanfictionGdzie Hongjoong pisze do randomowego typa bo mu się nudzi lub Gdzie Mingi dostaje wiadomość od jakiegoś gościa którego nawet nie zna Ship główny - Hongi Shipy poboczne - Woosan, Seongsang Rozpoczęcie: Nie pamiętam : | Zakończenie: ???