49

365 26 10
                                    

Pov. Hongjoong 

Boże co ja odkurwiam? Co jest, że mną do cholery nie tak? Ktoś mógł to kurwa zobaczyć. Dlaczego jestem taką ciotą i nie jestem w stanie powiedzieć, że mi się podoba? Czego ja się boję? A no tak, jego reakcji. Bo kto by chciał takiego niskiego brzydala? No na pewno nie Mingi. No, ale z drugiej strony, to gdyby nic go do mnie nie ciągnęło to nie całował by mnie sam z siebie o mizianiu nie wspominając.
Wszystko to jest tak bardzo pokręcone.

Właśnie takie myśli chodziły po mojej głowie zaraz po tym jak przyjaciele opuścili mój dom. Wszędzie tylko Mingi Mingi, Mingi i Mingi. Z racji, że nie miałem nic do roboty, a chłopak nie dawał mi spokoju, stwierdziłem, że pójdę się spać, bo czemu by nie? Oczywiście nawet tu Song nie dał mi spokoju. Gdy tylko się położyłem poczułem jego wspaniały zapach.

Nosz japierdole

Miałem w to wyjebane. Nie mam zamiaru przenosić się do innego pokoju, a co dopiero zmienić pościel aby normalnie iść spać. Zasnąłem dopiero po trzydziestu minutach, tuląc do siebie mocno kołdrę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okok słoneczka, jest rozdział. Jak się można spodziewać również nie jest on sprawdzony. Wiem, że nie należy on do zbyt ciekawych, ale kolejny powinien być bardziej interesujący.

_hyundzban_ Wiesz, że Cię kocham ty moje cute baby? Przesyłam Ci dużo wirtualnej miłości i jeszcze więcej hard Ateeziarni 🥺💝🥵

Jakby, rycze ok? XDD

To jest jakiś typo, chyba arab idk

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


To jest jakiś typo, chyba arab idk. On wie, że ja być w polszy cnie XDD

Joł mordki




Ulala | HongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz