Capitolul 1

958 37 3
                                    

Mai erau câteva minute și se terminau orele.O alta zi plictisitoare fără el,fără parfumul lui care mă învăluia mereu când eram singură.Mă aflam la ieșirea facultății,iar atunci vine cea mai buna prietena a mea:Min Iseul.

-Iseul:Buna,Yuri cum te mai simți?

-Yuri:Mai bine.jucandu-mă cu degetele

-Iseul:Sti că te poți baza pe mine oricând ai nevoie!

-Yuri:Mersi,Iseul !îi fac din mână și plec

Mă plimbam pe străzile Seoulului pe care se auzea numai claxoanele mașinilor.Picurii de ploaie își fac apariția împreuna cu un nor mare,negru de tunete și fulgere.Văd cu coada ochiului o persoana care mă urmărește.Era el.Grăbesc pasul,călcând prin bălțile care se aflau în calea mea.Ajung rapid in apartament,bag cheia in broasca,dar atunci el ma întoarce cu putere și ma trânteste de usa,blocând-o.

-Baekhyun:De ce fugi de mine,Yuri?!incepe să râdă ca un psihopat

Nu îi raspund..dintr-o dată dă cu pumnul lângă fata mea,eu tremurând.

-Baekhyun:RASPUNDE-MI YURI!tipă

-Yuri:Te rrog llasă-mă...!zic eu speriată

-Baekhyun:DE CE SĂ TE LAS YURI?TE IUBESC!si pleacă râzând ca un nebun în întuneric

Cad jos,începând să plâng.M-am îndrăgostit de un nebun care acum e pe urmele mele in fiecare zi,ora,minut și secunda.Înainte nu se comporta așa,dar nu știu ce l-a apucat.Asta nu e Baekhyun pe care l-am cunoscut acum 2 ani.

*𝙸̂𝚗 𝚝𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝*

-𝙱𝚊𝚎𝚔𝚑𝚢𝚞𝚗:𝚃𝚎 𝚒𝚞𝚋𝚎𝚜𝚌,𝚈𝚞𝚛𝚒!𝚂𝚞𝚗𝚝 𝚌𝚎𝚕 𝚖𝚊𝚒 𝚏𝚎𝚛𝚒𝚌𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚊𝚝𝚞𝚛𝚒 𝚍𝚎 𝚝𝚒𝚗𝚎!𝙲𝚎 𝚖-𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚎𝚞 𝚏𝚊𝚛𝚊 𝚝𝚒𝚗𝚎!𝚟𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚒 𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚛𝚞𝚝𝚊
-𝚈𝚞𝚛𝚒:𝙽𝚞 𝚝𝚎 𝚟𝚘𝚒 𝚕𝚊𝚜𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚒𝚘𝚊𝚍𝚊𝚝𝚊,𝙱𝚊𝚎𝚔𝚑𝚢𝚞𝚗.

Mă ridic cu greu de jos și intru in casa,încuind usa.Imi las geanta pe undeva și mă bag la TV.Dupa o ora,îmi era somn.Imi fac rutina și mă bag in pat.

*La ora 2:00*

Mă trezesc brusc,auzind usa trântindu-se.Imi iau lanterna și merg cu pași mici jos.Nu văd pe nimeni.Un fior pătrunde in casa,dându-mi seama ca e Baekhyun.Voiam să fug rapid in camera,dar cineva mă prinde de brațe,ținându-mă strâns.Nu îi puteam vedea fata,dar știam ca e el.Lacrimile îmi inundă fata,el observând asta.
Își pune mâna sa rece și vânătă pe fată,ștergându-mi lacrimile.Mă ia in brațe,ținându-mă strâns.Nu știam ce se întâmpla cu el.....

-Baekhyun:Mi-a fost dor de tine!spune plângând pe umărul meu

-Yuri:Gata,gata.mângâindu-i capul
A rămas tot același băiat sensibil și grijuliu care îl știam.Imi era dor de zâmbetul și de îmbrățișările care mi le oferea mereu când mă vedea că plâng.

-Yuri:De ce ai venit la ora asta?!

Acesta se uita la mine urât,schimbându-și fata și comportamentul.Mă împinge,eu cazand pe jos.Se duce spre usa și o trânteste.Nu cred,iar a luat-o de la capăt...De ce,Baekhyun?!

DE CE ÎMI FACI ASTA?!incep sa tip









꧁𝙉𝙤𝙪𝙖 𝙥𝙤𝙫𝙚𝙨𝙩𝙚,𝙨𝙥𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙖.𝙈-𝙖𝙢 𝙘𝙝𝙞𝙣𝙪𝙞𝙩 𝙡𝙖 𝙚𝙖.𝘽𝙮𝙚꧂

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum