Capitolul 14

165 6 0
                                    

Baekhyun pov.

Era ora 3:00 dimineața.Un doctor pe care nu îl cunoaștem ma îndeamnă sa mergem intr-o camera unde trebuia sa fiu injectat pentru a vedea dacă mai am vocile așa de puternice sau nu.
Ma așez pe pat și mi se pune o branula in mâna dreapta in vena.Ma strâmb când simt durerea dar incet,incet încep sa adorm.

*Dupa 2 ore*

Ma trezesc înconjurat de doctorii care vorbeau despre niste fise.Ma uitam prin jur și tot eram conectat la aparate.Vine un medic la mine și zice:

-Dc:Domnule Byun Baekhyun,încă aveți acele voci.Si o sa mai stați aproximativ 1 an iar după va puteam da drumul.

Când am auzit încă un an,planul meu de a ieși mai repede de aici s-a spulberat.Ii zic mulțumesc.Imi scoate acul din vena și îmi pune o vata cu spirt.Cand face contact cu locul,încep sa tip incet.Durea rau.Te mai și ustura ca dracu.
Ma ridic cu greu,aceștia ma conduc spre camera mea și închid usa după ei cu cheia.Ma așez in pat și încep sa cant o melodie random.Imi era dor sa merg la studio și sa compun cântece.Si adorm,neavând ce face.

Yuri pov.

Ma trezesc cu un chef de viața foarte mare.Imi fac un dus rapid și ma duc spre Iseul.Intru și sar pe ea,din nou.Se uita la mine urat,injurandu-ma.

-Yuri:Neata,hai sa mâncam.Sau,mai bine hai sa comandam noodles.

-Iseul:Ok,ok o sa-l trezesc și pe Chanyeol.Fugi jos.si îmi face semn sa ma duc

Iseul pov.

Ma ridic din pat și ma duc spre Chanyeol.Bat la usa,nu raspunde.Deschid și îl văd in pat,acoperit cu pătura pe fata.Chicotesc incet,nu voiam sa-l trezesc,dar in zadar.Ma vede și ma trage lângă el.

-Iseul:Buna dimineața,prințule.Lui Yuri ii e foame și vrea sa comandam noodles.Imbracate.

-Chanyeol:Bine,sa trăiți!si se ridica drepți

După ce se schimba,coboram jos.O văd pe Yuri cu noodles pregătiți pe masa.Ne așezăm și începem sa mâncam.Chanyeol sparge liniștea.

-Chanyeol:Trebuia sa sun eu.spune bosumflat

-Yuri:Am fost mai rapida.si se strâmba ca un copil mic

Yuri pov.

După ce mâncam,eu ma îndrept spre camera mea.Imi iau leptopul și dau pe YouTube.Caut cântărețul Baekhyun.Imi apare prima melodie "UN Village".Dau play iar melodia incepe sa cânte.Era așa faina.

După ce se termina,încep sa caut informații detaliate despre viața lui Baekhyun.Erau tot felul de știri și imagini cu Baekhyun și o fata acum 3 luni.Dar el era la spital!Oare sunt fake?!Deja m-am enervat.Inchid leptopul și îl trântesc de noptiera.Imi iau telefonul,bag căștile in urechi și încep sa cant melodia "Princess don't cry".

Baekhyun pov.

Ma trezesc,uitându-ma prin camera.Am dormit 3 ore și era ora 7:00 pm.Ma plictiseam rau,nu aveam ce face.Se deschide usa.Il văd pe Chanyeol nu prea zâmbăreț.

-Chanyeol:Cum mai ești?!

-Baekhyun:Medicii mi-au prelungit anul.Mai trebuie sa stau un an și după îmi dau drumul.

-Chanyeol:E chiar așa de grav?!

-Baekhyun:Cam da.Yuri ce mai face?!

-Chanyeol:Azi era mai vesela.Am auzit ca a trântit ceva in camera dar nu m-am interesat.Acum e in mall cu Iseul.O zi a fetelor.

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum