-Chanyeol:Știu ca nu e bine,dar te rog nu le spune celorlalți de boala lui.
-D.O.:Nu-ți face griji,nu le zic.Cand pot sa-l vizitez?!
-Chanyeol:Dacă vrei,putem și acum.
-D.O.:Atunci hai sa mergem.
In drum spre spital vorbim despre diverse subiecte.Cobor jos și ii zic sa ma urmeze.Ajungem in camera lui,iar D.O. zambeste slab cand îl vede.
-Baekhyun:D.O. chiar tu ești?zice el și merge spre el
-D.O.:Da,eu sunt.Cred ca ți-am lipsit.Si,am aflat despre boala ta.Sunt îngrijorat,hyung.
-Baekhyun:Mda,nu este bine dar ma străduiesc.Ce mai faci?De când nu ne-am mai văzut.Vaai mi-e dor de momentele in care făceam turnee și erau o grămada de fani care ne așteptau sa intram pe scena.Ahh!
-Chanyeol&D.O.:Și noua nelipsesc acele vremuri!
-D.O.:Ma gândeam sa reînființăm EXO,dar când am auzit de situația ta,am renunțat.zice el trist
-Baekhyun:Of,viața asta.Nu credeam ca ne vom mai întâlni.
-D.O.:Ce tramatente iei?Sunt bune,nu?!
-Baekhyun:Da,nu-ți face griji.Sunt pe maini bune.
-Chanyeol:D.O. ar trebui sa plecam!Sar putea sa vina medicii.
-D.O.:Debea am ajuns,dar ok.Hai,frate te las!Odihna plăcută.si bat amândoi mâna
Plecam și ajungem in mașina.Il conduc pe D.O. acasă și eu îmi iau rămas bun.De fiecare data,era aglomerat.Aud claxoanele șoferilor.Cred ca era accident.Sper sa nu fie,pentru ca eu trebuie sa ajung acasă ca sa nu bănuie ceva fetele.Intorc volanul nervos și o iau pe scurtatura.Ajung acasă la timp,pfiu.
Intru in casa și mirosul de friptura era prin toată casa.O văd pe Iseul cum gătește cu spor cina.Ma duc la ea,îmi încolăcesc brațele in jurul taliei ei și stau așa câteva minute.Se întoarce cu fata la mine și ma saruta scurt pe buze.Ce mult mi-au lipsit!
După ce ma schimb in ceva lejer,ma așez la masa pentru a mânca.Era așa buna friptura aia.Mhmmm!
După ce termin de mâncat,o aștept pe Iseul pentru a termina de spălat vasele.Stateam pe canapea și o priveam.Avea un corp așa de frumos și perfect.Cand termina,o chem sa vina la mine.Se aseaza in poala mea și incepe sa se alinte ca un copil mic.Se bălăngănea pe mine și făcea fate amuzante.Nu ma puteam abține din a nu rade.
-Chanyeol:De ce tot razi?!
-Iseul:Fata ta e amuzanta.Esti cumva îndrăgostit?
-Chanyeol:Da,foarte.O persoana care are potențial,frumoasa,drăguța,deșteaptă și sexy.pune accent pe ultimul rând
-Iseul:Ce încerci sa faci?zice ea serioasă
-Chanyeol:Sa te fac fericita.
-Iseul:Chanyeol,nu vreau chestia aia.-Chanyeol:Ce?Crezi ca nu sunt destul de bun?se încruntă el
-Iseul:Ba da,doar ca nu sunt pregătită.
-Chanyeol:Suntem adulti,putem lua deciziile împreuna.In seara asta,ești a mea baby!
(っ˘з(˘⌣˘ ) ♡O iau in brațe și o duc in camera mea.O las ușor pe pat și încep sa o sarut.Gustul era unul de vanilie combinat cu cireșe.O sarut pe gât,isr ea scoate un geamăt mic.Isi da tricoul jos cu ajutorul meu,facand la fel cu al meu.
(După a urmat o seara amoroasa,pe care nu o povestesc:))) )Iseul pov.
De dimineața,leneveam alături de Chanyeol in pat.Aseara,a fost perfect.Ma întorc spre Chanyeol care încă dormea.Il sarut și acesta deschide ochii.Se întoarce spre mine și îmi raspunde la sarut.
-Chanyeol:Neata,cum ai dormit?!
-Iseul:Foarte bine.zic eu și ma întind
Voiam sa ma ridic,dar îmi dadeam seama ca eram dezbracata.Imi iau cearceaful după mine și ma îndrept spre dulap.Alerg in baie,și bine ca Chanyeol nu mi-a luat cearceaful,astfel îl băteam.Ma schimb in ceva lejer și ies din baie.
Chanyeol tot stătea in pat,nu făcea nimic.Era gânditor.Ma duc lângă el și îl iau in brațe.
-Iseul:Ce ai?
-Chanyeol:Nimic,numai ca ma gândeam la aseară.Ai fost minunata.
Când aud,ma înroșesc instant.Nu am mai primit asemenea complimente de la un baiat.
-Iseul:Nu ma fa sa ma rușinez.si îmi ascund fata in maini
Îmi ia mâinile de la fata și ma saruta.Se duce și se schimba,zicându-mi sa fac micul dejun.Ma strâmb și ma duc sa îl fac.Coboara și Yuri împreuna cu Chanyeol.
-Yuri:Neata oameni!Cum ati dormit?!
-Chanyeol&Yuri:Foarte bine,tu?
-Yuri:Și eu la fel.Am visat ca eram la grădina zoo.
-Iseul:Nu e prima data😂.
-Yuri:Adevărat.ne așezăm la masa și începem sa mâncam
Simteam ca îmi vine sa vomit.Alerg spre baie și vomit in toaleta.Mai stau 5 minute vomitând,după Chanyeol vine lângă mine.Ma mângâia pe obraz și îmi zicea ca totul va fi bine.
Îmi aduce un test de sarcina și ii zic sa aștepte afara.
-Iseul:Sa așteptăm un pic.
-Chanyeol:Ok.frecandu-și capul
Ma uit și era negativ.Incep sa plâng,dar Chanyeol vine lângă mine și ma linisteste.
-Chanyeol:Nu mai plânge!
-Iseul:E negativ.Uf.
Vine și Yuri la noi.Observa ca aveam testul de sarcina și mi-l smulge.Cand vede,își pune mâna la gura șocata.
-Yuri:E negativ,vai îmi pare rau Iseul.
-Iseul:Așa a fost sa fie.
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮𝟱.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮.
𝗦𝗰𝘂𝘇𝗮𝘁𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗴𝗿𝗲𝘀𝗲𝗹𝗶𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗲.
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲💚!꧂
ᕕ( ᐛ )ᕗ
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]